Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trappevask/rengøring

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Nørresundby
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften!

Er der nogle venlige sjæle herinde der kan fortælle mig hvad der bedst kan betales, når man nu skal afgive tilbud indenfor trappevask.
Har læst og Googlet mig frem til at priserne og måderne man regner priserne ud på er meget forskellig.
Nogle tager pris pr. Beboer, andre pris pr lejlighed og nogle tager faste opgangs priser?
Så er lidt på bar bund. Jeg gør rent til daglig ( kontor ) , men det er første gang jeg skal afgive tilbud på trappevask.

Der er tale om trappevask fra 3 sal til kælder samt rengøring af gelænder og synlige flader i vindues karme.

Mvh.
Steffen

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:32

Hej Steffen,

Du tager tid på hvor lang det tager for dig, og så finder du af din timepris på ejendomsservice/ trappevask / rengøring.. og så har du din pris.

Du må gerne se mine priser her : ( du må også gerne give siden et plus fra Google+, et facebook like eller et tweet ) som tak for hjælpen ;)

Jeg er fra København, så vi er ikke konkurrenter.

Nå, her er siden : se under rubrikken : basispakke på ejendomsservice

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 17. Jan 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 09:32

Jimi Hove:
Du tager tid på hvor lang det tager for dig, og så finder du af din timepris på ejendomsservice/ trappevask / rengøring.. og så har du din pris.

Tror det er en god måde at gøre det på, du kunne også vælge og give pris pr. etage for eksempel 40-60kr pr etage. Men Jimi's måde giver mest mening hvis de søger noget udover trappevask for eksempel fejning af gård eller noget.

Fra Nørresundby
Tilmeldt 29. Jun 10
Skrevet kl. 10:33

Hej Jimi,

Tak for svar.. Det må jeg prøve at regne ud!

Jeg suser straks ind på Facebook og giver din side et like. Hvad hedder din side, synes ikke jeg kan finde den under AKTIV3?

Og spændene hjemmeside du har :-)

Mvh.

Steffen

Fra Nørresundby
Tilmeldt 29. Jun 10
Skrevet kl. 10:34

Hej,

Tak for svar, jeg vil kigge på det - og krydser fingre for at jeg får dem :-)

ha en en god dag!

Mvh

Steffen

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 10:40

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)