Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på landing site

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 4
Fra  KN Pizza og Kebab 2 Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er ved at starte en kampagne på google og i forbindelse med dette er jeg ved at lave dedikerede landing sites som jeg ønsker noget feedback på. Jeg forsøger at holde disse sider simple og overskuelige imens jeg formidler mit budskab. Formålet er at få folk til at ringe eller besøge os på vores fysiske adresse. 

Synes i min landing site opfylder sit formål og har i nogle forslag til forbedringer? 

I kan se siden på følgende adresse: http://www.kn2.dk/fuldkornspizza

Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 14:16

Siden er virkelig fin - har dog lige par forslag til forbedring: 

- Siden loadede fin nok, men kunne godt være hurtigere. (sikkert mit net, ved ikke) 

- Billederne af jeres pizzaer kunne godt være pænere

- Synes godt at man skal kunne trykke på jeres adresse, og derefter blive linket til et kort hvor man kan planlægge en ruteplan fra sin egen adresse. 

Mvh SA

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 4
Fra  KN Pizza og Kebab 2 Skrevet kl. 14:26

Tak for din feedback.

Jeg har et map lidt længere nede på siden, men jeg vil gøre adressen klikbar.

Jeg har forsøgt at tage pæne billeder, men det er fuldstændig umuligt uden et spejlrefleks kamera. Så jeg bliver nok nød til at investere i sådan et?

Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 14:42

knpizza:
Så jeg bliver nok nød til at investere i sådan et?

Eller låne et, hvis det kun er 3 pizza du skal have taget biller af så kan det vel ikke betale sig at købe et kamera hehe ;) 

- Du kan eventuelt få billederne frilagt hos http://www.removethebackground.dk/ til billige penge. 

Mvh SA 

Fra Måløv og Sunny Beach
Tilmeldt 16. Jan 13
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 14:45

Hej knpizza

Enkel og overskuelig landingsside. Jeg bliver helt sulten :-)

Et lille forslag:

Jeg kan se fra din kode (HTML5 og CSS3), at den er forberedt til responsive web design. Dvs. til at kunne vise siden pænt også på smartphones.

Hvis du nu tilretter koden lidt, så har du en landingsside, som er perfekt til at vise og "bogmærke" på mobilen.

Hvem har ikke prøvet at sidde i godt selskab eller hjemme med ungerne og pluselig få lyst til en pizza? Mobilen er altid "online", så...?

Hvis du er rigtig smart, koder du også den mobilrettede del af sidedesignet, så man bare skal klikke på telefonnummeret for at ringe jer op.

Mvh

Allan

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 17. Jan 13
Indlæg ialt: 28
Fra  Sportnordica.dk Skrevet kl. 14:45

Jeg tænker, at det måske ville give en positiv effekt, hvis du rykkede pizzaerne op above the fold :) Siden ser også lidt flyvsk ud - måske ville det være en ide at kapsle siden ind med en wrapper for at give lidt struktur?

Ejer og driver webshoppen SportNordica.dk - Salg af sportsartikler til træning, løb og skadesbehandling.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)