Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig feedback på mit url-shortener site.

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 13
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er ved at rette i indlægget!

Hej Amino!

Min ven og jeg har i lidt tid gået og udviklet på en url shortener kaldet 'mini-link.dk'. Nu tænker du sikkert; "Åhh nej - Ikke en url shortener igen!"
men vi vil prøve at lave noget mere end 'bare' en url shortener. Vi vil prøve at lave en masse brugbare funktioner, så du kan få dit link, lige som duvil have det.  Lige pt. har vi ikke specialt mange unikke funktioner, men vi har planlagt en helt masse. De unikke funktioner vi har udviklet indtil
videre, kan jeg bla. nævne 'passwords'. Passwords er en funktion, der gør det muligt at sætte passwords på sine links. Når en bruger besøger et linkmed password på, vil de blive ført hen til en side hvor de så skal indtaste det valgtepassword, og de vil herefter blive sendt til den side, som linket føre hen til. Af funktioner vi har planlagt indtil videre kan vi bla nævne: 

- En side man bliver ført hen til, når ens link er blevet oprettet. (Ligenu popper der bare en besked frem på skærmen.)
- En kontakt side, hvor det bliver muligt at kontakte os, give feedback og eller bare stille et spørgsmål.
- En "om os" side, hvor der står lidt om udviklerne bag, og om vores ambitioner.
- En Facebook konto og en Twitter konto, hvor vi måske vil holde konkurrencer og skrive nyheder.
- Mulighed for selv at vælge id (F.eks. mini-link.dk/(dit id her).)
- En bedre og mere stilfuld "Senest tilføjede links" liste.
- En funktion der gør, at links med passwords ikke vil blive vist på listen, over senest tilføjede links.
- Mulighed for at vælge, om ens link skal blive vist på listen, over senest tilføjede links.
Og meget, meget mere.

Hvis du har en idè, vil vi rigtigt gerne høre den. Vi vil også gerne have en masse feedback og meninger, om designet, vores ideèr, de forskellige
funktioner, og hvad du ellers kan kommentere på. Vores side henvender sig til alle målgrupper. Lige fra seriøse iværksættere til drillesyge børn. Grunden til det er at siden kan bruges på så mange måder. Hvis du f.eks. skriver en pressemedelse, er der ikke altid plads til lange links. Lange links virker i de fleste tilfælde ikke i emails og på diverse forums og hjemmesider. Du kan aldrig drille dine venner, da de ud fra url'en kan se hvor linket føre hen. Kort sagt kan du næsten intet med lange links. Her kommer mini-link dig igen til undsætning.
Vi takker mange gange, fordi du gav dig tid til at læse dette indlæg, og evt. giver feedback.

Besøg os her! Mvh,
Teamet bag mini-link.dk

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 13:41

Pas på med at vise links ;-) Jeg har lavet nogle lidt sjove forsøg som du kan se (bare rolig, SQL kommandoen var mere for at drille).

Derudover, så ville jeg lade være med at vise linket i en popup, men med ren javascript som andre services gør, med en knap "kopier til clipboard".

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 13
Skrevet kl. 13:47

Hej Lars.

Jeg kan se hvad du mener med at vise links, og det vil vi hurtigst muligt rette op på. 

SQL injection virker ikke, da vi scriptet sætter 'http://' foran linket, inden det bliver indsat i databasen. ;)

Vi takker mange gange fordi du fandt denne fejl, vi vikl hurtigst muligt prøve at rette op på det.

(Jeg håber det er okay at vi sletter dine links. ;-))

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 13:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Er hele grundidéen med url shorteners ikke at linket skal være kort?

mini-link.dk = 12 tegn før man starter på et id. Det er dobbelt så meget som bit.ly f.eks.

Det var bare lige min tanke :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 13
Skrevet kl. 13:59

Hej Jachim.

Du kan have helt ret i at vores domæne er en smule langt. Vi kan bare bedre lide at det giver mening, istedet for en masse random tekst.

Men hvis folk kan lide vores side, og der begynder at komme et par besøgende, skal vi se hvad vi kan gøre, for at gøre domænet kortere :-)

Mange tak for din feedback.

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 13
Skrevet kl. 14:34

Slet ikke flere der ønsker at give os feedback?

Desuden har vi fået rettet op på den fejl med lange links. Nu viser den kun de 200 første tegn i linket, så indgår vi små fejl som den før ;)

Nu vises links med passwords heller ikke på listen over "Senest tilføjede links".

Forsat god dag. 

Fra Ringsted
Tilmeldt 1. Oct 12
Indlæg ialt: 109
Fra  HoneyWeb Skrevet kl. 15:02

1. Det allerførste jeg lagde mærke til, er reklamer, sæt mere fokus på boksen hvor link indsættes.

2. Lav baggrunden hvid, baggrunden er lidt for 90'er, samme med den blå box-shadow.

3. Byt om på senest tilføjede links og den øverste reklame, derefter ligger du den nederste reklame i mellem copyright/footer og statistikker.

4. Lav en text-align:center; på .topbox evt. fjern den.

Det er min mening i hvert fald :) Ellers fin side.

Mvh.

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 13
Skrevet kl. 16:20

Mange tak for dit feedback, det var virkeligt brugbart.

1 - Vi vil prøve at bytte rundt som du forslår, så der kommer mindre fokus på reklamerne. Desuden vil vi også gøre URL feltet længere, og sætte 'autofocus' på.

2 - Vi tror desværre at en hvid baggrund vil blive alt for kedelig. Vi vil prøve at lave lidt ændringer, men hvid. Nej tak :-)

3 - Som sagt vil vi prøve at bytte rundt.

4 - .topbox er lidt grim nu, ja. Vi vil prøve at gøre den mere stilfuld. Desuden bliver det menuen, når vi har de andre sider færdige.

Vi takker mange gange for din feedback, det var super ;)

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 16:51

Af korte navne, der ligger op ad jeres, så kom jeg i tanke om lnk for link. Her er en ikke udtømmende liste over tld'er der er ledige med navnet lnk:

- lnk.hn
- lnk.ki
- lnk.nf
- lnk.pe

Det er selvfølgelig bare et forslag. God aften!

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 13
Skrevet kl. 17:35

Hej Joachim.

Tak for forslaget! Vi vil lige snakke om det er nødvendigt for os at skifte domæne.
Du skal have tusind tak, for at tage dig tid til at hjælpe os. Det er super skønt at få hjælp fra kompetente og erfarne mennesker.

God aften!

Vh. Mathias. 

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)