Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste Web Hotel på markedet?? ikke det billigste

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 10. Oct 12
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Go aften..

Måske det her spørgsmål er stillet flere gang før. Men spørger igen

Hvem har det bedste og hurtigste Webhotel Til WordPress hjemmesider?? 

Leder ikke efter det billigste nødvendigvis, men det hurtigste! Betaler gerne for en godt udbyder.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 21:42

Før du kan få en objektiv mening så bør du komme med hvor meget trafik du forventer, platform du ønsker, hvilken support (mail eller 24/7) osv.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 21:46

hurtigste mysql servere på markedet finder du hos webhosting.dk, de har ligeledes et supertilbud for tiden hvor du kun betaler 1.25 for dit webhotel, så det var da værd at prøve af. wordpress er meget afhængig af at mysql kan følge med.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:53

Jeg er glad for hostingen ved http://www.solutio.dk/ , hvor løsningen er skræddersyet til mit behov. Mener jeg betaler omkring 150 måneden. 

Tilmeldt 14. Jun 12
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 21:54

Jens Leo:

Go aften..

Måske det her spørgsmål er stillet flere gang før. Men spørger igen

Hvem har det bedste og hurtigste Webhotel Til WordPress hjemmesider?? 

Leder ikke efter det billigste nødvendigvis, men det hurtigste! Betaler gerne for en godt udbyder.

Jeg kan anbefale Gigahost.dk - Gigahost har lige pt. rabat her i januar - jeg har kun stor ros til deres support, jeg skrev til dem at jeg havde behov for hjælp, da der opstod problemer med en redelegering af et domæne, jeg skrev til dem klokken halv 11 om aften, en halv time efter var det fikset..

Så thumbs up til Gigahost.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)