Hej, jeg sidder og kigger på priserne for at få lov at være på TP og forklare sig overfor kunder samtidig med at man kan have et logo på sin side som man ialt skal betale 795,- pr måned!!! Når jeg kigger på computer kategorien ser jeg at de første 80 butikker stortset har samme karakterer! det var også som forventet da jeg tror på at de fleste der driver en webshop er interesseret i at opretholde et godt ry præcis som en fysisk butik ville - de fleste har i øvrigt også begge dele og altså ikke kun på nettet med deres butik. Hvad jeg ikke fatter er at man kan få lov at hænge virksomheder ud på grund af at man har handlet med dem som eneste argument for at det kan man! Da der kun var fysiske butikker var der præcis lige så mange gode og dårlige oplevelser, der handlede man da stadig det samme sted bare fordi en havde fået en forkert behandling som i mange tilfælde er kundens egen skyld idet mange tror de skal have særbehandling og alle skal rette ind efter deres hoved om rigtig og forkert betjening. Når jeg læser på de dårlige anmeldelser på TP er de fulde af underlige formuleringer og stavefejl samt tit dårlig dansk, hvordan skal man tage disse anmeldelser alvorlige? Synes det er forkert at tage penge for disse anmeldelser og synes de har skabt et afhængigheds forhold med merudgifter for webshop ejere pga den service de selv har sat sig som dommer over! Langt de fleste er hæderlige forretningsfolk præcis som hvis det var en fysisk butik, antallet af uheldige sammenstød er vel også det samme uanset om det bliver offentliggjort, folk handler da ikke anderledes af den grund, eller det burde de ikke, præcis som de ikke gør det i de fysiske hvor de ikke kender de x antal dårlige hændelser med besværlige kunder eller fejl eller hvad der nu opstår, altsammen en naturlig reaktion på kontakt med mennesker og deres evne til at formulere sig! Hvis der er noget som jeg helt har misforstået om deres koncept som giver mening må i gerne komme emd jeres synspunkt fordi jeg savner en fornuftig forklaring på hvorfor webshop ejere føler sig nødsaget til at bruge deres service som jeg finder unødvendig! Måske man skulle lave en hjemmeside der anmelder folk der køber ind på nettet og give dem karakterer ved at være ordentlige kunder? ;) vh Thomas |
Forstår ikke værdien i at være på TP?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Watches inspired by fighter jets
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)