Hej Amino.dk Dette er mit første indlæg herinde, så undskyld hvis der mangler noget information, skriv endelig og så skal jeg opdatere med det. Først og fremmest: Jeg vil gerne have mig et domæne, hvorpå der skal være en webshop der sælger (indsæt random her). Kan det lade sig gøre at købe domænenavn + webshop i en løsning, hvor jeg selv, uden erfaring indenfor området, kan sidde og opbygge min egen hjemmeside + shop? I det tilfælde, hvor. Når man starter en hjemmeside, er der så nogle "regler" for domænenavnet i forhold til optimering af SEO? Og samtidig er det vigtigt om det er .dk, .nu, .eu, .org eller andre? Jeg tænker selv .dk er optimalt, så længe min målgruppe er danskere. Er der lavet undersøgelser om det? Jeg har sikkert flere spørgsmål - og der er sikkert ting som jeg skal have svar på, som jeg ikke selv har tænkt over, så alle relevante inputs er velkomne. Mvh Mika |
Hej
Jeg vil råde dig til at benytte aminos søgefunktion, her finder du utrolig mange og gode svar på dine spørgsmål. - Læs de indlæg du finder igennem og du er allerede godt på vej.
- Mht. til webshop, så tag et kig på magento eller prestashop det er begge nemme systemer. Er helt sikker på at der nok skal komme en masse god hjælp til. Held og lykke med det ;)
Mvh SA