Hvor finder jeg en person med teknisk kunne til at lave et onlinespil over en ide, jeg har? |
Onlinespil
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
- 1
Det kommer nok an på hvad slags spil vi snakker om. Der jo en verden til forskel fra en lille tekstbaseret ting til de store MMORPGer. Hvilke kvalifikationer du har brug (i forhold til grafik og programmering) og selvfølgeligt hvor mange penge du er villig til at kaste i projektet. Hvis det er noget mere omfattende skal det nok ikke forventes at det er noget der kan klares for små penge. Mvh Peder |
|
Jeg ved ikke om vi indenfor en nærmere fremtid kan finde tid til et projekt af mere omfattende karakter. Men vi kan hjælpe med at lave tekniske specifikationer og den slags. Det skal selvfølgeligt siges at hvis det er et voldsomt spændende projekt og det kommer til at vælte rund i penge, så kan det godt være at vi kan ændre vores prioritering en smule i retning af at arbejde på det ![]() Men i første omgang kan vi stille timer til rådighed til som sagt, tekniske specifikation osv. Hvis det skulle have interesse. Mvh Peder |
Der findes f.eks. http://www.ioi.dk/ her i landet. |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Vil lige selv finde ud af, hvad der kræves for at få det op at køre, inden jeg tager andre ind over. Spillet vil være delt mellem en tekstbaseret del og en grafisk del. Den tekstbaserede del fylder en del, men det er den grafiske del, der skal trække spillerne til. Så den er også meget vigtig. TD |
|
|
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)