Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En blå agtig mand på mine Dropbox mapper - Hvad betyder dette?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Sep 12
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

<--- Her er et eksempel.

Nogle der kan hjælpe mig med, hvad dette betyder? Det er nemlig kun på nogle af mine mapper.

/På forhånd tak for hjælpen :-)

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 13:08

Betyder, såvidt jeg husker, at du har delt denne mappe med nogen andre.

Tilmeldt 7. Sep 12
Skrevet kl. 13:16

Det tænker jeg umiddelbart også at det må betyde, men de omtalte mapper er ikke delt med nogen?

Tilmeldt 13. Oct 12
Indlæg ialt: 32
Fra  De Blå Mænd Skrevet kl. 17:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er jo mig!!!?? Stick out tongue

De Blå mænd er leverandører af vvs i København for private og erhverv. 

Tilmeldt 7. Sep 12
Skrevet kl. 11:04

Haha ja, det svar var vel næsten oplagt ;-)

Stadig ingen som kan hjælpe? 

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 11:32

Har aldrig nogensinde set det der før.. Og har brugt dropbox i pænt langtid (gratis versionen). Har du pro, kan det være derfor?

Ved mig er der en grøn dame, og en blå mand for at indikere jeg har delt med andre. Kan det være, at der kun er en blå mand ved dig, for at indikere at den kun er tilgængelig for dig selv?(?)

Kan ved google søgning slet ikke finde nogen ikoner der minder om dit. Kan det have noget med computeren at gøre? At den ligesom prøver at "spice" den kedelige gule mappe lidt op med en fræk blå mand? Anyways, virker mappen fint er der vel ingen grund til at hænge sig i petitesser :o)

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Tilmeldt 7. Sep 12
Skrevet kl. 12:18

Havde heller aldrig set det før og ja, det er blot den ganske normale gratis version.

Ved ikke om det er for at indikere at det kun er tilgængeligt for mig selv, men det tror jeg ikke - For jeg har også andre mapper, som ikke er udstyret med den blå mand, som kun er tilgængelig for mig selv.

Har også forsøgt at google mig rundt, men fandt desværre heller intet svar. Og det bør ikke have noget med computeren at gøre, det er en ganske "normal" Windows computer. 

Men om Dropbox bare synes at nogle af mine mapper skal 'piftes' lidt op, det kan jo godt være ;-)

Og her til sidst, så har du nok ret - Der er vel ikke den store grund til at bruge yderligere kræfter på dette "problem". Vil bare gerne være sikker på at ingen andre har adgang, men det virker det nu heller ikke til er tilfældet :-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)