Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

7000 kundeemner - samarbejdspartnere søges

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Colbjørnsensgade 3, 2tv
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

har 7000 på mailinglister på www.enjoyerslounge.dk, som er sammensat af 2 shops, hvor de tidligere har købt smykker/accessories og børnetøj og -legetøj. De har været forholdsvis inaktive i en periode (jeg har overtaget dem fra andre), og det er temmelig svært at få aktiveret i disse tider - og jeg kan/vil ikke finansierer et stort lager af en hel masse.

Det er kvinder i alle aldre.

Jeg søger derfor nogle samarbejder, hvor vi måske kan få glæde af hinanden - men ikke en sammenlægning af shops eller andet bindende - hvor jeg kan tilbyde noget til mine kunder - og du kunne sælge noget (forhåbentlig).

Det skal under ingen omstændigheder være billigt bling-bling til 99,- - for så er det ligemeget. Skal være produkter til omkring kr. 500 og op.

Kan også være noget i stil med deals-tankegangen, hvis du har en serviceydelse, frisørsalon, restaurant, rejsebureau, stylist, cykeludlejning, wellness center eller et eller andet, hvor vi kunne lave noget. Du får så - i modsætning til deals sites x% af ALT salg - og ikke kun af dem, der indløses.

Skriv til stig@shares.dk, hvis du har et eller andet, som er relevant til målgruppen - og som webshoppen ser ud.

Jeg har sendt et par nyhedsbreve - og der har været ca. 1500 der åbnede, men det kan/skal gøres meget meget bedre. Alle "døde" er sorteret fra, men det er lidt over 1 måneds tid siden jeg sendte sidst, så der kommer nok nogle frameldinger igen ved næste udsendelse.

Selve siden - enjoyerslounge.dk, er forholdsvis ny, jeg får først betalingsløsning på i løbet af de næste 1-2 uger, så vi har lidt tid.

Håber på et par gode interessante tilbagemeldinger.

mvh stig

Tilmeldt 20. Feb 07
Skrevet kl. 11:42
Tilmeldt 20. Feb 07
Skrevet kl. 20:00

Hejsa - skal lige præcisere, at jeg IKKE ønsker at overdrage eller sælge min shop.

Jeg leder efter samarbejdspartnere, som er interesseret i, at sælge sine produkter gennem MIN shop til de ca. 7000 mail adresser, som jeg skal have sparket igang.

Mest oplagt er dig, som selv har opgivet men står med et interessant varelager - er producent, men med lidt langsomt salg, eller har en service ydelse, der er relevant til 7000 kvinder anslået spredt fra 30år og opefter - kunne være frisør, Brunch restaurant, wellness klinik, rejsebureau eller andet.

Jeg vil naturligvis ikke sende mine 7000 mulige kunder til en anden shop.

Send en mail til stig@shares.dk.

mvh Stig

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)