Hejsa, har 7000 på mailinglister på www.enjoyerslounge.dk, som er sammensat af 2 shops, hvor de tidligere har købt smykker/accessories og børnetøj og -legetøj. De har været forholdsvis inaktive i en periode (jeg har overtaget dem fra andre), og det er temmelig svært at få aktiveret i disse tider - og jeg kan/vil ikke finansierer et stort lager af en hel masse. Det er kvinder i alle aldre. Jeg søger derfor nogle samarbejder, hvor vi måske kan få glæde af hinanden - men ikke en sammenlægning af shops eller andet bindende - hvor jeg kan tilbyde noget til mine kunder - og du kunne sælge noget (forhåbentlig). Det skal under ingen omstændigheder være billigt bling-bling til 99,- - for så er det ligemeget. Skal være produkter til omkring kr. 500 og op. Kan også være noget i stil med deals-tankegangen, hvis du har en serviceydelse, frisørsalon, restaurant, rejsebureau, stylist, cykeludlejning, wellness center eller et eller andet, hvor vi kunne lave noget. Du får så - i modsætning til deals sites x% af ALT salg - og ikke kun af dem, der indløses. Skriv til stig@shares.dk, hvis du har et eller andet, som er relevant til målgruppen - og som webshoppen ser ud. Jeg har sendt et par nyhedsbreve - og der har været ca. 1500 der åbnede, men det kan/skal gøres meget meget bedre. Alle "døde" er sorteret fra, men det er lidt over 1 måneds tid siden jeg sendte sidst, så der kommer nok nogle frameldinger igen ved næste udsendelse. Selve siden - enjoyerslounge.dk, er forholdsvis ny, jeg får først betalingsløsning på i løbet af de næste 1-2 uger, så vi har lidt tid. Håber på et par gode interessante tilbagemeldinger.
mvh stig
|
Det skal passe ind i denne beskrivelser:
http://www.enjoyerslounge.dk/shop/profile.html
mvh stig