Du kunne også lave nogle små flyers og ligge dem i proff. afdelingen hos STARK og andre byggemarkeder, hvor de professionelle håndværkere kommer. For os malere, ville det være hos vores leverandører, du skulle tage hen, og høre om du måtte ligge lidt flyers hos dem, eller bare møde op, og tale med de håndværkere, der mødte op.
Held og lykke med det ;-)
Dbh
Tusind tak Michael! Det lyder som en rigtig god ide og det er lige til at overskue, når man også selv skal stå for rengøringen i mellemtiden
Det også det jeg mente, at man først ringede og udfra tlf-samtalen hører om det ikke er iorden du lige sender dem en mail med mere info.
Tror det en vurderingssag, som kun du kan tage i løbet af tlf samtalen. Jeg ville nok i løbet af tlf-samtalen, sige om man vil have et møde eller sende en mail.
Men skal prøve med forskellige initiativer for at finde ud af hvad der virker for dig.
Jeg er selv ny startet og er lidt i samme situation som dig, så prøver selv mange forskellige ting for at se hvad der virker for mig.
Lyder godt med andres meninger og metoder, hvilken branche er du selv gået ind i om jeg må spørge`? Bare lige for at sammenligne
Hvad med at få et netværk med nogle lokale håndværkere og få dem til at smide dit visitkort/postkort hos kunden når de er ude og afgive et tilbud?
Et godt netværk kræver dog at det går begge veje, så hvis du på en eller anden måde også kan skaffe dine håndværker kollegaer jobs, så vil det være helt super.
Det er en rigtig billig form for markedsføring - og sørg for at I få afholdt lidt arrangementer i gruppen, så I mødes, udveksler idéer og meget andet.
God fornøjelse.
ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.