Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Håndværker rengøring/oprydning mm.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 17. Jan 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.

Jeg ville lige høre om der var nogen som havde nogle kontakter til byggebranchen, da jeg kan tilbyde håndværker-rengøring til en fornuftig pris.

Som tidligere nævnt i indlæg, jeg er kan tage mig af rengøring mm. Rundt omkring i Storkøbenhavn og det meste af Sjælland.

Nogle ide'r`?

På forhånd tak :) 

Fra århus s
Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 99
Fra  MO´RICE and Sweetfries Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hvis jeg var dig ville jeg finde en liste fra internettet og evt ringe, fortæl kort om hvad du kan tilbyde dem og hør om det har vakt deres interesse. Hvis ja kan du evt lave et møde og i gennemgår en evt kontrakt. Eller du kan sende dem en mail hvis de har for travlt.

Kæmp kæmp kæmpBig Smile

Lejenhandyman.dk - kontakt os for en god pris. Alt fra montering af gulv til større såsom husbyg

Tilmeldt 17. Jan 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mohammed.

Problemet er det at jeg er for bange til og bryde markedsførings loven, men jeg kan mere end forstår ideen i det du siger :)

For at man sende dem mail skal de give en lov, dvs. at jeg kun må sende reklamer eller dukke uanmeldt op tror jeg`?

Det med tlf. opkald er jeg ikke sikker på, men tvivler på at det er lovligt bare og ringe firmaer op.

Kæmper kæmper kæmper :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46834
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må ikke sende firmaer mails uden de har godkendt det inden

Du må sende almindelige breve  - eller flyers - og du må ringe til dem - firmaer - med mindre de er på en liste hos CVR som reklamebeskyttede, men der sker ikke noget ved første opringning - andet end de kan sige STOP

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 17. Jan 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må ikke sende firmaer mails uden de har godkendt det inden

Du må sende almindelige breve  - eller flyers - og du må ringe til dem - firmaer - med mindre de er på en liste hos CVR som reklamebeskyttede, men der sker ikke noget ved første opringning - andet end de kan sige STOP

vh

Tusind tak for det juridiske rådgivning, det var det jeg havde forestillet mig, men godt at blive bekræftet Big Smile Yes

Der skal snakkes en del i tlf. i morgen kan jeg høre på det hele.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46834
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Rengøringsmanden:
Der skal snakkes en del i tlf. i morgen kan jeg høre på det hele.
ud over det er søndag - ja så er det bestemt noget du kan - ringe til omstillingen, bede om at tale med den der står for firmaets rengøring og småopgaver, og se om de er interesserede

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 17. Jan 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie:
ud over det er sønda

Hahaha..

Jeg har ikke holdt weekend kan man vist høre på det hele. Det bliver nok mandag Wink

I skal i øvrigt være mere end velkommen til og sende folk min vej hvis de er trætte af sin rengøring Big Smile

God aften og go weekend.

Fra århus s
Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 99
Fra  MO´RICE and Sweetfries Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det også det jeg mente, at man først ringede og udfra tlf-samtalen hører om det ikke er iorden du lige sender dem en mail med mere info.

Tror det en vurderingssag, som kun du kan tage i løbet af tlf samtalen. Jeg ville nok i løbet af tlf-samtalen, sige om man vil have et møde eller sende en mail. 

Men skal prøve med forskellige initiativer for at finde ud af hvad der virker for dig.

Jeg er selv ny startet og er lidt i samme situation som dig, så prøver selv mange forskellige ting for at se hvad der virker for mig.

Lejenhandyman.dk - kontakt os for en god pris. Alt fra montering af gulv til større såsom husbyg

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne også lave nogle små flyers og ligge dem i proff. afdelingen hos STARK og andre byggemarkeder, hvor de professionelle håndværkere kommer.
For os malere, ville det være hos vores leverandører, du skulle tage hen, og høre om du måtte ligge lidt flyers hos dem, eller bare møde op, og tale med de håndværkere, der mødte op.

Held og lykke med det ;-)

Dbh

Michael Haahr

Tilmeldt 17. Jan 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

mohammed abdul-karim:

Men skal prøve med forskellige initiativer for at finde ud af hvad der virker for dig.

Jeg er selv ny startet og er lidt i samme situation som dig, så prøver selv mange forskellige ting for at se hvad der virker for mig.

Det giver god mening Mohammed, må jeg spørg hvad du selv er startet med? Det er fedt og høre andres meninger og hvad de andre i branchen gør for at nå ud til kunderne Yes

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)