Godaften aminoer. Jeg søger en venlig Wordpress sjæl, som har lyst til at hjælpe mig ultra kort med min webshop. Håber der er en venlig wordpress sjæl, som vil hjælpe mig. |
Hej
hvad drejer det sig om??
Jens
Hej hvad drejer det sig om?? Jens |
Hej JMNet.dk Det drejer sig om et theme, jeg skal have redigeret hurtigt i. Eller jeg har installeret, og så vil jeg gerne have produktteksten til at stå et andet sted, når man er inde på produktet. Og så skal menu baren centreres. Så det er ikke de vilde ting, men kan ikke selv finde ud af det |
Slet ingen der kan hjælpe? God weekend! |
Prøv wordpress forum frem for iværksætter forum :-) Men held og lykke, håber du får det til at virke! |
500 Kr, for så lidt.. Det kan ikke være rigtigt? Søger nu godt nok en som kan hjælpe mig gratis, der er tale om en ultra lille opgave som maks tager 15 minutter. |
Hey Jack!! :) Har prøvet, der var desværre ikke meget hjælp at hente. |
Hvis du læser hvad Karsten skriver, så er det ikke prisen for opgaven, men timeprisen han oplyser.
Hvis ikke selv du ved hvordan det løses, hvordan ved du så hvor lang tid det tager - jeg er blot nysgerrig. Hvis du har ret i at det tager et kvarter, så vil det koste 125,- at benytte Karstens tilbud - det er altså hamrende billigt for konsulentarbejde en søndag, det kan ikke være meget ekstra salg din shop skal generere for at tjene det ind igen. Held og lykke med projektet |
Det er så ikke korrekt. Jeg skrev 500 kr. pr. påbegyndt time, som stadig er billigt. |