Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af hjemmeside navn

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Dec 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen på dette her super lækre site, som jo er fyldt med engagerede iværksættere og hvor der kan høstes en masse guldkorn :)

Jeg har valgt at springe ud i at starte en webshop op, med primært salg af frække kostumer, lækkert lingeri og tilbehør dertil. 

Vil lige høre jeres mening om mit valg af navn til hjemmeside navn, som er købt og registreret...dog har jeg ikke fået bikset hjemmeside sammen endnu.

navnet på siden er bunnygirl.dk som jeg personligt syntes er et super cool navn, til en hjemmeside med salg af kostumer osv. Dog er jeg i tvivl om der vil komme problem med copyright eller i den dur, fra f.eks. playboy.

Hvad mener i folkens, er det ok og bare give den gas, eller skal jeg finde et navn der er mere "neutralt".'

Mvh Mads Andersen

Tilmeldt 27. Mar 12
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 23:44

Da det er to helt normale ord, så tror jeg ikke du kan komme i fedefadet for det..Men jeg er ikke sikker :)

Tilmeldt 27. Dec 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:47

Hej Adam, det kan du have ret i, har googlet det og hvis det playboy brand, så står der eks. playboy bunny girls og ikke kun bunny girl...

Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 216
Skrevet kl. 18:23

Du kunne overveje at sørge for en varemærke registrering samme med din advokat, så kan du både beskytte dig selv fremover og/eller få bekræftet om du vil kunne komme i problemer på noget tidspunkt.

Jeg kan nu heller ikke se noget problem i det du har valgt, men hvis du virkelig tror på projektet, så få det registreret indenfor din branche, så du selv beskytter dig mod potentielle konkurrenter i fremtiden.

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 13
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 19:19

Det burde virkelig ikke give dig problemer, da det er 2 hverdagsord. :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)