Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger sponsor/investorer til Minecraft Server

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Haderslev
Tilmeldt 21. Oct 11
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 22:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino
Jeg ved der har være nogle tråde/debater om dette emne før, men tillader mig nu alligevel at starte min egen.

Jeg har for 2 uger siden startet en Minecraft server op, som kører i alle de sprog vi kan komme til - lige nu engelsk, dansk, tysk, lidt svensk og lidt norsk.

Derfor søger jeg nu en sponsorer som kan sponsorere serveren, da den er lidt dyr til min økonomi - prisen på denne server er lige nu 149 kr. om måneden.

Statistik fra serveren
Vi startede som sagt serveren for 2 uger siden, med 10 spillere - serveren blev hurtig fuld og vi opgraderede til 22 spillere, hvor vi også er fuld nogle gange om dagen og meget om aftenen. 
På de 2 uger har vi en tæller som siger der er 400+ unikke minecraft brugere siden vi startede - som er ret godt til reklame osv.

Jeg ved ikke lige hvad der ellers kan komme i sådan en tråd her, men mangler der noget eller der er noget i vil vide så skriv endelig tilbage.

Hilsen
René Dyhr 

Fra Ringe
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 141
Fra  FifaForum.dk Skrevet kl. 22:49 | Låst

Hvad vil man få ud af at sponsorere til jeres server? :)
Hvad kan I tilbyde en kommende sponsor, som ikke spiller minecraft eller kender til det? :)

400+ unikke brugere? hvordan kan man få dem videre fra spillet? kan man lave links de kan trykke på eller andet? fordi jeg kan ikke helt forstå hvordan der skal kunne reklameres?

Mvh.
Benjamin Nielsen

Arbejder for tiden meget på en ny side omkring Fifa.

Har også Efterskoleliv.com og Billig-Tv.dk

Tilmeldt 27. Mar 12
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 22:55 | Låst

Hvis du har et Minecraft hosting firma fek. så kan han få en besked der nævner dig til at køre på servern, hvis han har en hjemmeside kan han smide et link til din hjemmeside og sådan. Altså henvise folk til din side.

Fra Ringe
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 141
Fra  FifaForum.dk Skrevet kl. 23:03 | Låst

Jeg er med på at hvis serveren har en tilhørende hjemmeside, at han så vil kunne reklamere for sponsoreren derpå, men det vil jeg nu ikke mene er 150kr værd, serveren er 2uger gammel, og hvis der ikke kan linkes fra minecraft og til en hjemmeside, kan jeg ikke se det smarte i at reklamere derinde, med mindre man selv har et minecraft server hostings firma eller andet som kun kan bruges med minecraft?

Det kan være der er noget jeg overser?
Men jeg kan ikke se hvor, at det skulle blive 150kr værd henne :)

Mvh.
Benjamin Nielsen 

Arbejder for tiden meget på en ny side omkring Fifa.

Har også Efterskoleliv.com og Billig-Tv.dk

Tilmeldt 27. Mar 12
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 23:07 | Låst

Jeg tror også mere det er hvis man har et Minecraft hosting firma, at det er et "smart" tilbud.

Man kan godt modtage links igennem Minecraft. 

Men jo, det kan være svært at finde en sponsor til en 2 uger gammel server :)

Fra Haderslev
Tilmeldt 21. Oct 11
Skrevet kl. 23:14 | Låst

2 uger er ikke meget nej, men vores brugerbase stiger meget hurtig for tiden - hvad jeg selv kan se.

Man kan godt linke via chatten, da du kan klikke på linket også.

Fra Haderslev
Tilmeldt 21. Oct 11
Skrevet kl. 15:57 | Låst

Kan da lige fortælle at vi i går rundede 500 unikke spillere...

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 16:04 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

René Dyhr:
Kan da lige fortælle at vi i går rundede 500 unikke spillere...

Hej René.

Hvor mange af de 500 spillere er +18år og har et dankort? kan man sælge maling og tapet til sådanne unge spillere? Jeg er selv usikker på det!

Mine egne to drenge på 6 og 8år spiller det jævnligt, men hvis alle spillere er i den alder, så er det vel begrænset, hvad man kan reklamere for, på siden...!?

Dbh

Michael Haahr

Fra Auning
Tilmeldt 15. Nov 11
Indlæg ialt: 176
Fra  VDL Media - www.SPORT45.dk - www.ALTsport.dk Skrevet kl. 16:20 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hvis man ikke har råd til at betale 150kr selv pr måned, skal man ikke begynde at lave noget.

Det her er sku ret tosset at bede om.

VDL Media driver flere portaler, skal vi hjælpe med at drive din ? kontakt os for mere info. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 13
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 17:53 | Låst

Måske lidt OT, men hvor stor er den server du betaler 149,- for om måneden?

Jeg vil umiddelbart sige at det lyder rimelig dyrt, når i kun har 22 slots. Det kan jo self. være i mange plugins o.l. men ellers er det for mig at se rimelig dyrt.

Vh. Mathias

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)