Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler plads til H1 tag. Plan B?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Aug 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lidt problemer med at få H1 tag på hver produktside. Designet tillader ikke rigtig at jeg anvender det da det konflikter med andre funktioner i shoppen, så som viste produkter etc.

Hva faen gør jeg?

Se eksempel på en produktside her:  http://origoo.dk/shop/led-paere-gu10-6w-naturlig-hvid/

Fede malerier en blog om malerier

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1758
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 19:42

Med lidt snilde kan du lave en positioneret Div med din H1 i.

Det bør ikke give problemer med eksisterende design, da den kan ligge oven på andre divs, ja eller under (pas på med det)

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 29. Aug 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 19:51

Takker!

Det må ikke være for avanceret.  Jeg påtænker at lave det direkte i hver enkelt produktoprettelse , men er lidt usikker på hvordan font size skal ind. Hvor skal jeg have det ind i følgende: <h1>GU10 LED<h1>

Fede malerier en blog om malerier

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1758
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 20:02

Du skal definerer din H1 i dit CSS style sheet.

Den kunne f.eks laves sådan her:

h1 {font-size: 1em; font-weight: normal; color:#FFFFFF}

Herefter indsætter du <h1>GU10 LED<h1> der hvor du fysisk vil se overskriften i html på siden.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)