Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på mit website :-)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Designet og præsentationen af dit budskab kan forbedres meget.

Kig på disse themes og måden siderne er sat op på: http://themeforest.net/category/wordpress

For ca. 250 kr. kan man få et rigtigt godt theme til en gør det selv hjemmeside, men man kan også nøjes med at bruge andre webdesign til inspiration.

Du skal nok lave lidt mere indhold på din hjemmeside, så der bliver noget at kommentere på. Lige nu virker den ufærdigt og meget rodet.

Fra Næstved
Tilmeldt 9. Jan 13
Indlæg ialt: 24
Fra  Stephenh.dk Skrevet kl. 14:25

Jannik Nordahl-Pedersen:

Du kontakter mig bare, hvis du har brug for rådgivning. Jeg går meget op i styrketræning og kost, og laver træningsprogrammer og kostplan for flere venner og bekendte gratis. Jeg har selv lige været igennem en skiftende bulk/cut periode, og er nu i gang med at cutte helt i bund, for derefter at lean bulke i et helt år og tage en masse kg ren muskelmasse på. Som sagt har jeg helt styr på kost, fedt, protein, kulhydrat, kalorier, aktivitetsniveau, ligevægtsindtag og træning.

Min egen udvikling.

19-03-2012 - 74,2 kg - START -> Bulk
26-04-2012 - 77,6 kg -  Cut
26-06-2012 - 67,4 kg - Bulk
07-10-2012 - 83,0 kg - Cut
13-01-2013 - 68,7 kg - Mig nu

Mange tak! Tænkte på om du ikke smider en mail på mail@stephenh.dk så kan vi udveksle ideer, osv :-)

Forresten er jeg igang med at få den widget der hedder "Facebook Comments for WordPress" sat op, men kan ikke rigtigt finde ud af det, nogen der har lyst til at hjælpe en gang? :-)

Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. Jul 11
Indlæg ialt: 414
Fra  Hus & Byggeplads Service Skrevet kl. 14:53

Jeg kunne bare godt tænke mig at se kost plan og Træningsprogram, men der står intet......

:(

Fra Næstved
Tilmeldt 9. Jan 13
Indlæg ialt: 24
Fra  Stephenh.dk Skrevet kl. 14:54

Er i gang med at få det sat i orden og opdateret så småt!

Kommer snart! :D

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)