Hej Aminoer, Jeg har problem med suftown. Problemet startede, da jeg fortalte at jeg er utilfreds med min "First bite time" altså tiden der går før serveren sender de første informationer. Der går fra 2-5 sekunder, som jeg synes er ret voldsomt. Her hjemmesiden www.autoplius.dk - Jeg fik svar fra dem, som lyd på at det er min hjemmeside der skyldig og den trækker 15-25% af serverens samlede CPU-kraft og bruger op til 10GB ram. Synes nu det lyder meget voldsomt for sådan lille webshop. Desuden bruger jeg cloudflare CDN, og mine plugins er BJ Lazy Load, geo mark, google xml sitemap, w3 total cache, woocomerce, WP-db manager. De fleste af det gør jo at siden bliver hurtiger. En lille website test, http://www.webpagetest.org/result/130118_Z_JQ7/1/details/cached/ - Nogen der kan hjælpe med at forstå eller løse dette problem. Er ret forvirret.. Mvh, Jonas Samulionis :) |
Hej Jonas
Hvordan måler du at det er Surftown som er langsom til at sende first byte, kunne det ikke ligeså godt være din Cloudflare proxy ?
-Spørger blot af interesse.