Hej Aminoer. Jeg har i dag skudt min webshop i gang med butterflies, slips og tilbehør dertil. Jeg ønsker feedback på min webshop, inden den bliver fuldstædigt offentliggjort. Jeg har en fejl med Login/registrer-funktionen, som jeg ikke kan få rettet. Jeg har søgt professionelt hjælp, men håber, at måske en af jer kan give en hjælpende hånd. Temaet og webshoppen er lavet i Wordpress. Målgruppe: Alle herrer og kvinder. Mvh. Kiranan Vijayakanthan |
Hej Kiranan,
Tillykke med din nye shop.
Jeg tog lige et meget hurtigt kig, og her er et par råd:
- Fjern FB popupen der kommer når man kommer ind på sitet. Du ønsker jo ikke at alt for mange går væk fra din hjemmeside, før de har lavet et køb.
- Hvor søren er navigationen? Hvor kan man navigere blandt dine forskellige kategorier?
- Arbejd på dine URL'er: http://mrmista.dk/?product=sort-smalt-slips
- Få en smule bedre checkout process. Siden er alt for lang og det er en smule overvældende i forhold til de one-step checkouts mange er vandt til.
- Fjern "markeringen" i blå fra dine tekster. Det ligner at man har markeret det med musen.. Jeg synes personligt at det er irriterende for øjet.
- Få en mindre fancy forside og få fokus på dine produkter i stedet. Dette vil øge din konvertering markant.
- Jeg kan ikke se nogen handelsbetingelser på jeres site?
Det var alt for denne 25' øre.