Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min webshop

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 313
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har i dag skudt min webshop i gang med butterflies, slips og tilbehør dertil.

Jeg ønsker feedback på min webshop, inden den bliver fuldstædigt offentliggjort. Jeg har en fejl med Login/registrer-funktionen, som jeg ikke kan få rettet. Jeg har søgt professionelt hjælp, men håber, at måske en af jer kan give en hjælpende hånd.

Temaet og webshoppen er lavet i Wordpress.

Målgruppe: Alle herrer og kvinder.

www.MrMista.dk

Mvh.

Kiranan Vijayakanthan

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kiranan,

Tillykke med din nye shop.

Jeg tog lige et meget hurtigt kig, og her er et par råd:

- Fjern FB popupen der kommer når man kommer ind på sitet. Du ønsker jo ikke at alt for mange går væk fra din hjemmeside, før de har lavet et køb.

- Hvor søren er navigationen? Hvor kan man navigere blandt dine forskellige kategorier?

- Arbejd på dine URL'er: http://mrmista.dk/?product=sort-smalt-slips

- Få en smule bedre checkout process. Siden er alt for lang og det er en smule overvældende i forhold til de one-step checkouts mange er vandt til.

- Fjern "markeringen" i blå fra dine tekster. Det ligner at man har markeret det med musen.. Jeg synes personligt at det er irriterende for øjet.

- Få en mindre fancy forside og få fokus på dine produkter i stedet. Dette vil øge din konvertering markant.

- Jeg kan ikke se nogen handelsbetingelser på jeres site?

Det var alt for denne 25' øre.

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kirana

Lige lidt hurtigt feedback herfra: Generelt ser det rigtig godt ud. Lidt små kommentarer:

- "Fri fragt ved 150kr" kunne godt bruge lidt arbejde, ved 150kr hvad? Jeg ved godt det betyder ved ordre over 150, men den nye kunde laver ikke nødvendigvis den kobling.

- Jeg ville lave om i menuen så "min konto" kommer lige før kontakt

- Under kontakt ville jeg helt klart have meget mere info, adresse, emailadresse, åbningstider og ikke mindst telefonnummer! Se Morten Vadskærs råd ang telefoni: http://www.larsbachmann.dk/17-morten-vadskaer.html hvis du har lyst til at prøve at have telefoni så tilbyder vi 30 dages gratis prøve af vores telefonsystem til små virksomheder lige her: http://www.firmafon.dk/gratis/

Held og lykke med din shop!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kiranan.

Tillykke med din nye shop.

Ser siden på ipad (safari)

Umiddelbart undre jeg mig lidt over hvorfor der med det samme kommer en facbook like-boks så snart man går ind siden - det virker forstyrrende og irelevant. Derimod synes jeg det vil virke mere naturligt at vise den så snart kunden har fået ordre-bekræftigelsen?

Ellers synes jeg rigtig godt om designet - det ligner ikke et Wordpress tema, og det ser ud til at der er lagt timer i det.

Jeg vil overveje at ændre CVR-teksten fra Afventer - kommer snart eller er på vej?

Husk at ændre permanente links til rene url'er.

Menupunktet burde måske ændres til produkter/udvalg/sortiment?

Få eventuelt tilpasset billederne, så billeder hat samme højde (se Hvem er vi-siden)

Håber du kan bruge min kritik.

Hav en fortsat god dag, held og lykke med shoppen.

Mvh Nils Pedersen
Fra Åbyhøj
Tilmeldt 3. Jan 13
Indlæg ialt: 10
Fra  madeforweb Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

ved første øjekast synes jeg, det er en flot, enkel og overskuelig webshop du har fået lavet.

Det eneste du måske kunne overveje var, at facebook like-boksen dukker op, hver gang man kommer ind på forsiden. Det virker lidt generende, når man klikker lidt frem og tilbage, at den der facebook boks dukker op hver gang, man rammer forsiden.

http://mrmista.dk/?product_cat=brede-slips - på denne side findes der endnu ingen produkter, er det ved at blive tilføjet?

Det er dog kun småting. Alt i alt synes jeg, den er pæn og overskuelig.

Hilsen

Martin

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 313
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick.

Tak for din ærlighed!

FB-popup bliver fjernet inden længe!

- Butik -->> there you go!

- Vil jeg gøre!

- Jeg kigger på checkout!

- Det er for at vise firmaets navn og motto.

- Jeg vil prøve at gøre den mindre fancy!

- Om os -> Handelsbetingelser

Tak for det!

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 313
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin!

Tusind tak!

Jeps. Det er kun i opstartsperioden og jeg kæmper lige pt med kun at få den til at komme op første gang. Den bliver fjernet snart!

Der er endnu ingen brede slips, desværre!

Mange tak!

Mvh.

Kiranan

Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Jan 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Når man er inde på din produktside og åbner dropdownlisten, så står de forskellige sorterings muligheder på engelsk, selvom resten af siden er på dansk. En mindre ting, men nu er du gjort opmærksom på det...

Held og lykke...

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 313
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Nils Pedersen:
Umiddelbart undre jeg mig lidt over hvorfor der med det samme kommer en facbook like-boks så snart man går ind siden - det virker forstyrrende og irelevant. Derimod synes jeg det vil virke mere naturligt at vise den så snart kunden har fået ordre-bekræftigelsen?

Det var en rigtig god idé. Tak for det!

Nils Pedersen:

Ellers synes jeg rigtig godt om designet - det ligner ikke et Wordpress tema, og det ser ud til at der er lagt timer i det.

Er glad for, at du kan se, at der er lagt time i det. Tak for det.

Nils Pedersen:

Jeg vil overveje at ændre CVR-teksten fra Afventer - kommer snart eller er på vej?

Det er på vej. Jeg har søgt!

Nils Pedersen:
Menupunktet burde måske ændres til produkter/udvalg/sortiment?

Jeps, det gør jeg med det samme!

Nils Pedersen:
Få eventuelt tilpasset billederne, så billeder hat samme højde (se Hvem er vi-siden)

Kan jeg desværre ikke. Jeg søger efter en løsning!

Tusind tak

Mvh.

Kiranan

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 313
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak. Vil jeg se, om jeg kan ændre!

Mvh.

Kiranan

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)