Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Quickpay - Hvad er Calllback

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Birkerød
Tilmeldt 14. Oct 08
Indlæg ialt: 127
Fra  Biztrader.dk gratis virksomhedsbørs Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder med et problem med, at jeg har en webshop hvor betalingerne melder fejl.

Fejlmeldingen er som følger.:

Callback url isn't configured

Det er som om jeg i quickpay skal angive en callback url, er der nogen der ved hvad det er 

og hvor jeg kan finde det ?

Mvh

Glenn

Biztrader.dk opret gratis salgs annoncer inden for køb og salg af virksomheder. Gratis online virksomhedsbørs.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:57

http://quickpay.dk/faq/callbackurl/

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 00:02

Glenn Nielsen:
Det er som om jeg i quickpay skal angive en callback url, er der nogen der ved hvad det er 

Du skal angive en callback url, sammen med de andre data som beløb, valuta, continue url, som din side sender til Quickpay. Se her og her.

Fra Birkerød
Tilmeldt 14. Oct 08
Fra  Biztrader.dk gratis virksomhedsbørs Skrevet kl. 00:03

Hej 

Jeg har kigget på den nogle gange om jeg må blankt erkende at det er helt sort for mig hvad jeg skal angive.

Biztrader.dk opret gratis salgs annoncer inden for køb og salg af virksomheder. Gratis online virksomhedsbørs.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 00:05

Callback url er den der er din garanti for at der ER betalt. Det lyder som om at den ikke er lavet når kunden får betalingsvinduet. Der skal du tjekke først.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Birkerød
Tilmeldt 14. Oct 08
Fra  Biztrader.dk gratis virksomhedsbørs Skrevet kl. 00:12

Problemet er pludseligt opstået, når man handler i shoppen bliver kommer man hele vejen igennem, indtaster betalingskort oplysninger i det eksterne vindue.

Når man så trykker godkend betalingen melder dette fejl.

Den eneste fejl jeg får når jeg går i quickpay er denne som jeg har beskrevet, så 

jeg er helt blank på hvordan jeg skal løse det.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)