Hej alle, for en uges tid siden var min side et stort hit, men nu oplever jeg at folk ikke kommer igen. jeg fik 6000-7000 kliks på 1-2 dage, nu for jeg 50-100 kliks om dagen, kan der være en grund til det? eller er min side bare ikke populær og hvordan gør jeg den mere populær? Jeg prøver at få den til at blive en succes men jeg ved ikke om den er god nok og at den ikke bliver et hit. Min side er www.mitlink.dk
jeg fik 6000-7000 kliks på 1-2 dage, nu for jeg 50-100 kliks om dagen,
Du har Google Analytics på siden, så må du også kunne se hvor de 6000 - 7000 besøg kom fra i starten? Der findes massere URL shortener services på nettet, så hvad er grunden til man skal bruge din? Altså ud over at du har en masse reklamer på også :-).
Tror bare kortlink eller en af de andre er blevet en vane, og du derfor skal til at bryde en vane.
Ja det vil jeg gerne, men alle har også en vane til at købe elektronik et sted på nettet, men gør det alligevel tit et andet sted? så det burde kunne lykkes.
Torben S.:
Evt går noget ud af hvad der er bedre ved dit site, end de andres?
Jeg vil ikke nedgøre andres, og jeg synes heller ikke mit er bedre. men min har også flere funktioner og så er designet lidt nyere i det end kortlink.dks , og så har jeg nogle funktioner som er gratis hvor man ikke behøver at register sig for at kunne gøre det som hos de andre link forkortelse steder.
Du har Google Analytics på siden, så må du også kunne se hvor de 6000 - 7000 besøg kom fra i starten? Der findes massere URL shortener services på nettet, så hvad er grunden til man skal bruge din? Altså ud over at du har en masse reklamer på også :-).
De kommer fra Facebooksider og affiliateblogs. og så er nogle af dem kommet fra usa og kina
Har du ikke Googla Analytics på - så du kan se hvor de mange besøgende kom fra - 50 til 100 kliks om dagen, er efter min overbevisning helt fint og slet ikke tosset, når man tager i betragtning, at du kun har et tool.
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
De kommer fra Facebooksider og affiliate blogs. og så er nogle af dem kommet fra usa og kina
At linket er blevet delt på en række FB sider, giver naturligvis en masse trafik. Men du skal ikke forvente at få flere tusinde tilbagevende besøg på baggrund af dette. Dem fra Kina og USA går nok kold i sproget... men det viser jo meget godt at folk er ledet ind på siden, uden at have et behov for det siden kan. At du alligevel har kunne holde fast i 50 - 100 besøg / dagligt, virker fornuftigt.
Det er ikke umuligt at komme ind på et marked, som er domineret af få, store aktører... Prøv at søge lidt information omkring Gmail, og hvordan markedet for online mail så ud dengang - og ikke mindst hvad der gjorde Gmail til en succes. De lancerede ikke en tjeneste der kunne 70% af de andre kunne - de lancerede en tjeneste der kunne alt det de andre kunne, og var innovativt, genialt, elegant, hurtigt, smart, nyt, hyped (invites) etc.
Umiddelbart har du allerede tappet dine facebooksider for besøg - jeg går stærkt ud fra, at majoriteten af dine besøg er direkte fra en facebookside, og derfor har facebooks konstantudviklende spamfilter opfanget din side og ned prioriteret den. Skyldes nok at delingen ikke har fået likes/shares/comments - skal jeg ikke kunne sige, eftersom jeg ikke kender algoritmen. :-)
Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk