Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Test af managerspil - kan du finde fejl?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Haderslev
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 84
Fra  Sundtema.dk Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har sammen med min partner lige startet en hjemmeside, der skal sælge managerspil. Vi har lavet et gratis testspil baseret på den danske ishockey lige, for at se om det kunne holde. Indtil nu har det gået fint, men det er sjældent brugerne kontakter os vedrørende problemer/bugs så jeg tænkte på om i ville hjælpe os med at teste vores system af.

Selve testspillet er som sagt gratis og strækker sig over 7 runder. Der er transfers, statistik og mulighed for at lave private ligaer.  og frem for alt så er det gratis.

ideen er at det i fremtiden skal koste 7 euro per hold i diverse sportsturneringer, så det skal gerne være tiptop iorden.Der kommer selvfølgelig præmier såsom sportsrejser osv.

Det vil være en stor hjælp hvis i gad og komme med noget kritik af vores hjemmeside. Både selve systemet/softwaren, samt designet hvis der er noget i ikke bryder jer om og syntes måske er for uoverskueligt.

Link til hjemmeside: Gloryteams.com

På forhånd tak.

sundtema.dk har stor viden om sund mad, livsstil og artikler om fødevarer

Tilmeldt 12. Sep 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 03:30

Det ser sgu lækkert ud. Det eneste jeg kan sige er at min aktiveringsmail røg i spamfilteret.

Måske i skulle offentliggøre nogle spil til fremtiden, så der ikke står "games coming soon". kan godt virke lidt dødt måske.

Men havde ingen problemer med at lave et hold eller tilmelde mig en privatliga.

gratis managerspil, med præmier, baseret på virkelige sportsbegivenheder på Win14me.com

Fra Auning
Tilmeldt 15. Nov 11
Indlæg ialt: 176
Fra  VDL Media - www.SPORT45.dk - www.ALTsport.dk Skrevet kl. 06:49

hvis i vil lave en version til Floorball så kontakt mig gerne, jeg har DKs største floorball side så er sammenarbejde kunne være noget. 

VDL Media driver flere portaler, skal vi hjælpe med at drive din ? kontakt os for mere info. 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 07:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

gloryteams.com og multijuice.

Det er godt at I synes godt om spillet. Kan I ikke udveksle erfaringer med det face-to-face, nu da I sidder sidder samme sted? :-)

Tråden flytter vi lige til Feedback katagorien.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)