Jeg har sammen med min partner lige startet en hjemmeside, der skal sælge managerspil. Vi har lavet et gratis testspil baseret på den danske ishockey lige, for at se om det kunne holde. Indtil nu har det gået fint, men det er sjældent brugerne kontakter os vedrørende problemer/bugs så jeg tænkte på om i ville hjælpe os med at teste vores system af.
Selve testspillet er som sagt gratis og strækker sig over 7 runder. Der er transfers, statistik og mulighed for at lave private ligaer. og frem for alt så er det gratis.
ideen er at det i fremtiden skal koste 7 euro per hold i diverse sportsturneringer, så det skal gerne være tiptop iorden.Der kommer selvfølgelig præmier såsom sportsrejser osv.
Det vil være en stor hjælp hvis i gad og komme med noget kritik af vores hjemmeside. Både selve systemet/softwaren, samt designet hvis der er noget i ikke bryder jer om og syntes måske er for uoverskueligt.
Det er godt at I synes godt om spillet. Kan I ikke udveksle erfaringer med det face-to-face, nu da I sidder sidder samme sted? :-)
Tråden flytter vi lige til Feedback katagorien.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn