Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rengøringsjobs søges

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 17. Jan 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Mortensen:

Hej "Rengøringsmanden"

Allerførst så kan jeg ikke forstå, hvorfor man gemmer sig !!!! - Rengøringsmanden ?? tja det er jo nok en mand, men vi kan jo lige tjekke billedet - nåå nej han har intet billede på :-)

Tænkt det kunne jo være du kendte nogle herinde som mangler rengøring og som ville bruge dig - vist de altså viste det var dig

Det var de spydige kommentar, når det så er sagt, så hvis du er en reel gut, med gode hensigter og alt det der, så høre bl.a. Roskilde til mit distrekt, og jeg vil da gerne smide nogle visitkort forskellige steder til de kunder som efterspørger rengøring, og som vi ikke har noget at gøre med.

Men ellers så er der kun den hårde vej frem - CANVAS CANVAS og CANVAS

vh

Peter

Hej Peter.

Profilen herinde er ny, det er en jeg har oprettet idag, jeg aner ikke hvordan det fungerer og hvad det var for et sted, men du du har nok ret jeg burde have et billede på ;)

Jeg sætter pris på dit svar og jeg vil da lige kontakte dig ligesåsnart jeg får lavet nogle visitkort! :)

Tilmeldt 17. Jan 13
Skrevet kl. 18:35

Hej Peter maler.

Tak for det gode svar, jeg vil helt sikkert prøve at kontakte nogle entrepenøre!

Jeg vil lige høre hvordan er det med marketingførings loven med at kontakte uopfordret gælder det kun online via email eller`?

Skulle der være behov for noget tapetskrabning mm. er du velkommen til at kontakte mig :)

Tilmeldt 17. Jan 13
Skrevet kl. 18:37

Nu tror jeg at jeg er med, tusind tak og det er da helt klart et forsøg værd og høre om de er interesseret i min historie :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 291
Fra  Promaling.dk Skrevet kl. 19:36

Det skal jeg have i baghovedet, dog er det primært salg af maling virksomheden beskæftiger sig med....

Fra Holstebro
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:01

Hej,

jeg har arbejdet lidt for et firma, der hedder PRO Industri- & Skadeservice. Måske kender du dem? De ligger i Herning, men har også en afdeling på Sjælland, hvor jeg tror de bruger freelancere. Jeg ved godt du siger at det giver for lidt at være underleverandør, men du skal tænke på, at du så ikke skal ud og lave et salg hver gang.

Det er nok også sådan, at du bare skal ud og have en masse kontakter, så du hele tiden får lidt løbende ind. Men du kan læse om dem her, på deres side om skadeservice på Sjælland (og København, naturligvis): http://www.pro-skadeservice.dk/skadeservice-sjaelland/

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)