Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rengøringsjobs søges

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 17. Jan 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har tænkt mig at oprette et enkeltmands-virksomhed februar måned, jeg har fundet en leverandør som har givet mig en smulle arbejde men dette er overhoved ikke nok.

Jeg vil høre fra de professionelle, hvordan finder man normalt kunder udover at være underleverandør og bruge en masse penge på marketing da min startkapital ikke er den største denne gang. Der er en masse konkurrence derude og jeg har ikke tænkt mig at gå ned i pris som de fleste uden erfaring i rengørings-branchen og derefter går konkurs. Anyway lige nu er jeg lidt desperat og søger jobs som underleverandør da jeg har brug for et flow til senere udvikling af marketing medarbejdere mm.

Skulle nogen i øvrigt have brug for en leverandør eller underleverandør af kvalitetsrengøring til en rimelig pris så er jeg ledig og klar med cvr nr. i løbet af Februar måned. Storkøbenhavn og det meste af sjælland

Glæder mig til at høre nærmere! Huh?

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 15:48

Hvis du starter en ny virksomhed op er der jo altid mulighed for gratis markedføring i de lokale medier - især hvis du vælger at gå efter en niche, som er lidt speciel - og det kunne måske give dig nye kunder.

Hvis du ønsker henvendelser fra Aminoer, der kan bruge dig som underleverandør, er det nok en god idé at skrive område i dit indlæg :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 15:49

Rengøringsmanden:

Hej Aminoer.

Jeg har tænkt mig at oprette et enkeltmands-virksomhed februar måned, jeg har fundet en leverandør som har givet mig en smulle arbejde men dette er overhoved ikke nok.

Jeg vil høre fra de professionelle, hvordan finder man normalt kunder udover at være underleverandør og bruge en masse penge på marketing da min startkapital ikke er den største denne gang. Der er en masse konkurrence derude og jeg har ikke tænkt mig at gå ned i pris som de fleste uden erfaring i rengørings-branchen og derefter går konkurs. Anyway lige nu er jeg lidt desperat og søger jobs som underleverandør da jeg har brug for et flow til senere udvikling af marketing medarbejdere mm.

Skulle nogen i øvrigt have brug for en leverandør eller underleverandør af kvalitetsrengøring til en rimelig pris så er jeg ledig og klar med cvr nr. i løbet af Februar måned.

Glæder mig til at høre nærmere! Huh?

Hvordan skal det økonomiske hænge sammen? Hvad skal du have for en times rengøring som underleverandør, og vil du selv personligt stå for rengøringen? Jeg tror ikke du kan få det til at hænge sammen, hvis du skal betale forsikringer til ansatte, med den lousy løn man får som underleverandør.. Har du overvejet det? :p

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Fra Horsens
Tilmeldt 2. Jan 13
Indlæg ialt: 58
Fra  Mødebook.dk Skrevet kl. 15:57

Hej hej.

Du kunne evt. benytte dig af mødebooking. Jeg booker efter - No cure, no pay princippet. Så det er en god og ikke for dyr løsning, for at komme i kontakt med nye kunder. Hvis vi skal snakke nærmere kan du sende mig en mail på : tim.carstensen@me.com

Hilsen Tim 

Tilmeldt 17. Jan 13
Skrevet kl. 17:29

Hej Majbritt, tusind tak for dit svar!

Når du siger gratis makedsføring i lokale medier, hvad mener du så konkret`? Så vidt jeg ved er intet gratis :)

Ja medmindre jeg har en niche som er meget unik at den får opmærksomheden, det er måske bare lidt svært i rengøringsfaget synes jeg`?

Ja glemte lige at Skrive at jeg er fra Roskilde og kan komme i Storkøbenhavn mm. Til aminoerne som skulle have en interesse,

Tilmeldt 17. Jan 13
Skrevet kl. 17:34

Hej Justin Timberlake.

Først og fremmest vil jeg sige jeg er en stor fan ;)

Til og starte med vil jeg selv stå for rengøringen da det som underleverandør ikke kan betale sig og have medarbejdere i de fleste tilfælde i hvertfald. timeprisen varier fra opgaver og antal af timer, skal jeg ud og lave skadeservice eller rengøring efter håndværkere kan der sagtens blive råd til og ansætte et par stykker, så jo det har jeg overvejet :)

Tilmeldt 17. Jan 13
Skrevet kl. 17:35

Hej Tim.

Jeg skriver en mail til dig.

Fra Næstved
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 222
Fra  http://www.lokalmåtteservice.dk Skrevet kl. 17:53

Hej "Rengøringsmanden"

Allerførst så kan jeg ikke forstå, hvorfor man gemmer sig !!!! - Rengøringsmanden ?? tja det er jo nok en mand, men vi kan jo lige tjekke billedet - nåå nej han har intet billede på :-)

Tænkt det kunne jo være du kendte nogle herinde som mangler rengøring og som ville bruge dig - vist de altså viste det var dig

Det var de spydige kommentar, når det så er sagt, så hvis du er en reel gut, med gode hensigter og alt det der, så høre bl.a. Roskilde til mit distrekt, og jeg vil da gerne smide nogle visitkort forskellige steder til de kunder som efterspørger rengøring, og som vi ikke har noget at gøre med.

Men ellers så er der kun den hårde vej frem - CANVAS CANVAS og CANVAS

vh

Peter

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 291
Fra  Promaling.dk Skrevet kl. 18:20

Hej Rengøringsmand,

Det er en hård branche, til gengæld også en branche med meget udskiftning og derfor muligheder. Et af områderne som kunne være interessante for dig kunne være håndværkerrengøring. Du kunne kontakte de forskellige entreprenør virksomheder og gøre opmærksom på dig selv. F.eks kan du sende et pænt brev til de forskellige - især hvis du kan lokalisere byggeledere. De har konstant nye sager og afprøver tit nye rengøringsfirmaer og tit og ofte er det lidt tilfældigt hvem der bliver valgt. Hvis du så gentagende gange, f.eks med en måneds interval sender et nydelig brev med et billede af dig selv hvor du gør opmærksom på dine ydelser - så er der ret stor sandsynlighed for at du bliver kontaktet pludseligt....

Får du opbygget relationer i det segment er det et rigtig stærk supplement til faste opgaver og så kan du skabe en god forretning. Jeg vil dog anbefale dig altid at være synlig og være meget opmærksom på hvem du ansætter og heller ikke udnytte personalet. Så kan du nemlig bruge halvdelen af din tid på at hyrer og fyrer.

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 18:28

Rengøringsmanden:

Når du siger gratis makedsføring i lokale medier, hvad mener du så konkret`? Så vidt jeg ved er intet gratis :)

Ja medmindre jeg har en niche som er meget unik at den får opmærksomheden, det er måske bare lidt svært i rengøringsfaget synes jeg`?

Hvis du vælger at satse på en bestemt niche, kunne det være en vinkel. Man kan også lave en personlig vinkel, eller en helt tredie - det afhænger af hvilke historier du har i ærmet - og hvor meget du er villig til at dele ud af.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)