Hej Aminoer. Jeg har tænkt mig at oprette et enkeltmands-virksomhed februar måned, jeg har fundet en leverandør som har givet mig en smulle arbejde men dette er overhoved ikke nok. Jeg vil høre fra de professionelle, hvordan finder man normalt kunder udover at være underleverandør og bruge en masse penge på marketing da min startkapital ikke er den største denne gang. Der er en masse konkurrence derude og jeg har ikke tænkt mig at gå ned i pris som de fleste uden erfaring i rengørings-branchen og derefter går konkurs. Anyway lige nu er jeg lidt desperat og søger jobs som underleverandør da jeg har brug for et flow til senere udvikling af marketing medarbejdere mm. Skulle nogen i øvrigt have brug for en leverandør eller underleverandør af kvalitetsrengøring til en rimelig pris så er jeg ledig og klar med cvr nr. i løbet af Februar måned. Storkøbenhavn og det meste af sjælland Glæder mig til at høre nærmere! |
Hvis du starter en ny virksomhed op er der jo altid mulighed for gratis markedføring i de lokale medier - især hvis du vælger at gå efter en niche, som er lidt speciel - og det kunne måske give dig nye kunder.
Hvis du ønsker henvendelser fra Aminoer, der kan bruge dig som underleverandør, er det nok en god idé at skrive område i dit indlæg :)