Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Endnu en: hvad synes i om min hjemmeside?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 426
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Knudsen:
Nu ved jeg ikke om det er det du lige har fjernet i CSS, men da jeg åbnede siden var der en kæmpe grå bjælke i højre side fordi baggrunden ikke var bred nok til min opløsning :)

Fjernede ikke noget i css, hvilken browser bruger du ?

Fra Odense C
Tilmeldt 7. Jul 11
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 16:32

Google Chrome, men kan se det er fordi baggrunden ikke er bred nok når no-repeat er slået til.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 17. Jan 13
Indlæg ialt: 28
Fra  Sportnordica.dk Skrevet kl. 16:55

Synes den spiller rigtig godt! Lækkert logo. Synes dog at banneret til højre falder lidt ud og der er måske lidt for meget hvidt plads. Jeg ville rykke nogle af elementerne tættere på hinanden, så mere relevant information kom above the fold :)

Ejer og driver webshoppen SportNordica.dk - Salg af sportsartikler til træning, løb og skadesbehandling.

Fra Aalborg Øst
Tilmeldt 15. Feb 12
Indlæg ialt: 213
Fra  Toftec Skrevet kl. 17:19

Jeg har ligeledes en grå bjælke i højre side af skærmen.

Derudover synes jeg ikke rigtigt at baggrunden harmonerer med indholdet på siden. Det er ikke sådan at jeg kommer til at tænke på en ejendomsmægler, når jeg åbner siden.

Er der nogen umiddelbar grund til at folk kan kommentere på de enkelte sider? For mig synes det at virke som overflødigt, når det blot er en oplysningsside om ejendomsmæglere.

Som en anden nævner er enkelte af dine sider også utrolig lange, og det kan formentlig få brugere til at skippe videre til en side der ser mere overskuelig ud, med sit indhold opdelt på flere sider.

Når der trykkes på "Find Ejendomsmægler" kommer man bare hen til en side med indholdet "Find ejendomsmægler nemt og hurtigt". Enten fjern muligheden for at trykke på menupunktet og bare lad det være en dropdown, eller også få noget indhold ind på siden.

Hvad skal siden "Anmeld en ejendomsmægler" bruges til? Er det så de enkelte ejendomsmæglere kan få en "kommentar" med under deres rubrik under "Find en ejendomsmægler"?
Desuden ville jeg fjerne "Drevet af Wordpress" i bunden af siden. 
En idé til udvikling kunne være at plotte alle ejendomsmæglerne ind på Google Maps, så det er muligt at se hvorhenne de ligger i forhold til hinanden.

Hjemmeside, webshop, vedligeholdelse og support - Toftec sikrer en høj kvalitet på dine webopgaver.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Skrevet kl. 18:03

Casper Tofte:
Derudover synes jeg ikke rigtigt at baggrunden harmonerer med indholdet på siden. Det er ikke sådan at jeg kommer til at tænke på en ejendomsmægler, når jeg åbner siden.

Skal til at have en til at lave en bedre baggrund her snart :) !

Casper Tofte:
Er der nogen umiddelbar grund til at folk kan kommentere på de enkelte sider? For mig synes det at virke som overflødigt, når det blot er en oplysningsside om ejendomsmæglere.

Mente ærlig talt selv jeg havde slået det fra. Åbenbart ikke :)

Casper Tofte:
Når der trykkes på "Find Ejendomsmægler" kommer man bare hen til en side med indholdet "Find ejendomsmægler nemt og hurtigt". Enten fjern muligheden for at trykke på menupunktet og bare lad det være en dropdown, eller også få noget indhold ind på siden.

Hvordan gør jeg så dette punkt ikke kan trykkes på?

Tak for kritikken :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Skrevet kl. 18:04

Rasmus Knudsen:
Google Chrome, men kan se det er fordi baggrunden ikke er bred nok når no-repeat er slået til.

Hvordan kan jeg ændre det :) ?

Tilmeldt 23. Aug 12
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 19:28

Mit første indtryk er: Få en ny baggrund Skype-Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:10

Din baggrund er for lille til min 22' skærm med 1680x1050 opløsning. Der er en grå bjælke i hele højre side.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Skrevet kl. 13:11

Jannik Nordahl-Pedersen:
Din baggrund er for lille til min 22' skærm med 1680x1050 opløsning. Der er en grå bjælke i hele højre side.

har du anbefalinger til hvor stor en baggrund burde være? :)

Fra Aalborg Øst
Tilmeldt 15. Feb 12
Indlæg ialt: 213
Fra  Toftec Skrevet kl. 13:30

Jacob Damsgaard:

Casper Tofte:

Hvordan gør jeg så dette punkt ikke kan trykkes på?

Jeg er ikke Wordpress-kyndig, så det kan jeg desværre ikke give dig et svar på.

Jacob Damsgaard:

Jannik Nordahl-Pedersen:

har du anbefalinger til hvor stor en baggrund burde være? :)

I langt de fleste tilfælde bruges der en eller anden form for tekstur fremfor et reelt billede - netop fordi det giver muligheden for at gentage det enkelte tekstur nok gange til at det fylder enhver skærmopløsning.

Et billede derimod vil derimod skulle være stort nok til at kunne fylde siden ud, ligegyldigt hvilken opløsning du sidder med.
Du kan se lidt på fordelingen af skærmopløsningerne hos W3schools.

Hjemmeside, webshop, vedligeholdelse og support - Toftec sikrer en høj kvalitet på dine webopgaver.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)