Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan laver jeg free downloads på min blog?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jan 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg har en blog hvor jeg gerne vil tilbyde de besøgende nogle free downloads af f.eks. wallpaper til computeren.

Tag et kig på min blog: kirstinesvansoe.blogspot.com/

Som man kan se har jeg oprettet en gadget ude til højre hvor jeg gerne vil have at folk kan klikke og der så dukker en eller flere downloads op.

Hvordan opretter jeg det nemmest?

Dropbox? I så fald hvordan gør jeg?? Jeg har fundet nogle forklaringer via Google, men når jeg åbner min egen Dropbox, synes jeg bikke forklaringerne giver mening.

Er der måske nogen der kender en nemmere måde at lave downloads fra blog????

Vh Kirstine

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 11:36

Hej Kirstine.

Jeg kender ikke blogspot.com, men jeg antager, at man kan vedhæfte filer på en snedig måde og derefter linke til dem.

Via https://www.dropbox.com/help/16/en kan du lave en offentlig mappe med filer, hvortil kan linke fra din blog.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 11:47

Du kan nemt oprette et link via dropbox som du kan indsætte på din hjemmeside. Alternativt kan du jo uploade filerne til dit webhotel via FTP og derudfra lave et link på din side.

Eller du kan bruge box.net som er et godt alternativ til dropbox, specielt når det er små filer som billeder eller dokumenter.

mvh

Frank

Officewarrior.dk  Mens Accessories

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)