Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ideer og hjælp

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jan 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen :)

Jeg har sammen med en kammerat gået og overvejet opstart af en bette butik... Vi har allerede et lille lokale der ligger i Aalborg... Spørgsmålet er bare hvad vi skal sælge, vi har begge en stor forkærlighed til sporten MMA og UFC, og har snakket lidt om at åbne noget, hvor vi sælger trøjer osv.... En anden tanke var E Cigaretten... 

Vi er som sagt helt nye og ønsker derfor nogle gode råd og hjælp til dette?? Hvad er jeres mening, og hvordan starter man i øvrigt op :D

Asbjørn

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Asbjørn

Tænker, at det ville være en god idé med sportstøj til forskellige sportsgrene. For at differentiere jer fra mange af tusindevis af udbydere af sportstøj, så kunne i forhandle Gi'er (en slags kåbe) til lavere priser end mange andre gør, og dette kan sagtens lade sig gøre mht. indkøbsprisen. Desuden kan i her udvide sortimentet med handsker, tandbeskyttere, energibar osv. osv.

I forbindelse med opstart går jeg ud fra, at i har lavet en forretningsplan, således i nogenlunde ved, hvad, hvor meget og hvilket kriterier der skal til, for at jeres projekt bliver til en succes.

Som et første punkt skal i have anskaffet jer et CVR-nr. hvis i kommer til at omsætte for mere end kr. 50.000 (dog vil jeg under alle omstændigheder anbefale et, selvom i også omsætter for under kr. 50.000).

- Derefter bør i få en aftale i hus med en leverandør, og så bare ellers komme i gang :-)

Med venlig hilsen

Joachim Schelde

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)