Nu hvor du har afsløret at du er i filmbranchen gætter jeg på din idé om et "socialt netværk indenfor et bestemt område" dækker over et eller andet du har megen kendskab til (skuespillere, instruktører, osv.). Sig endelig til hvis jeg tager fejl ;) Mit primære spørgsmål er: Hvad kan dit produkt som facebook (eller evt. en facebook app el. gruppe) ikke kan? Og hvad gør dig til den absolut bedste idé mand indenfor netop denne social-network niche? Har du erfaring med produktudvikling indenfor IT verdenen? Kan du fylde nogle af de roller som de andre partnere i selskabet ikke kan? Kan du være regnskabsmand, projektleder, sælger, telefonpasser, m.m.? Tag evt. et kig på tråden "Programmører vil ikke arbejde gratis" |
> jeg ved ikke hvordan programmøren skulle have samme viden, da han jo bruger sit liv på at programmere.
Med den holdning, tror jeg at du ville blive overrasket, hvis du fik indblik i hvordan (ihvertfald nogle af os) programmerer arbejder. Vi hjælper typisk kunderne med at definere deres produkt. Der er en grund til at vi er dyre, og bliver sendt rundt i verdenen for at tale med kunder.
Men jo, du kan også få programmører som bare gør det du beder dem om, og de er ofte billige, men så bliver resultatet også derefter. Hvis du får den rigtige, vil du opleve at det bliver en fantastisk sparringspartner, også på den konceptmæssige del.
Mvh Carsten