Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

bestemme mig sådan helt?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 797
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det er sådan at jeg har bygge min side fra bunden men jeg kun godt tænke mig at den blive bedre i seo.

Men prøve en måde vil jeg også gerne have at det skal være let for mig sådan at jeg bare kan tag en wordpress side og bare sæt SEO på og finde et flot look,

Jeg Synes bare ikke rigtigt at hvis man tag wordpress så virker det ikke sådan rigtigt personligt, men som sagt jeg synes hvis man bygge siden fra bunden så virker det mere personligt at bygge det selv, men dog det med at bygge wordpress virker sikkert også fint fordi man kan få den godt op af google!.

Håber du kan hjælp mig :D

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 12:48

du kan jo lave dit eget design i photoshop, derefter kan du kote html og smede det sammen med wordpress som cms - så får du et personligt look med en god SEO platform :)

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 797
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 12:49

Hvor kan jeg gøre det? (Send gerne nogle links)

Synes du jeg skal tag wordpress eller Fra bunden jesperbok.dk

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 13:10
Fra Vesterbro
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 282
Fra  Heavyrope Skrevet kl. 13:46

Jeg bruger selv Headway Themes, hvor jeg selv designer og bygger mine sider i Wordpress.

Der er også gode muligheder for SEO.

Grunden til jeg har valgt Headway er netop, som du selv skriver, muligheden for at designe det helt personligt.

Du finder det her: http://headwaythemes.com/ Kig evt. på deres videor (du finder dem også på youtube)

Alt efter hvad du bygger af side kan der også være lidt udfordringer. Eks. har jeg en webshop koblet på og vil gerne skifte den til Woocommerce. Det plugin understøtter de ikke endnu. (men forventer at komme til det her fra slut januar)

For A Fact
Strategi og Rådgivning baseret på fakta!

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1769
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 18:33

jesper:
Håber du kan hjælp mig :D

Hvis du er i gang med et site, hvor der skal være tilknyttet forum eller kommentarmuligheder, vil jeg nu anbefale Wordpress - ganske enkelt fordi du spare en masse tid.

Er du en dygtig designer i photoshop og god koder, så er det da et must indenfor din niche, at lave det selv.

Mht til SEO, har jeg bedste erfaringer med selfmade sites. Men jeg møder meget ofte Wordpress sites helt i toppen på Google, så vil ikke mene et korrekt opsat Wordoress site er dårligere på det felt.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)