Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Endnu et vinduespolerings firma, nu med hjemmeside og med hjertet på rette sted.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 156
Fra  Siino Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Højmark Vinduespolering:
Thomas.

Kunne man evt. sætte "Fra" ind foran, så det vil komme til at se sådan her ud.

Fra 0-10 vinduer kr. 90
Fra 11-16 vinduer kr. 120
Fra 17-22 vinduer kr. 150.

På forhånd tak.

Jeg tror måske, det er fordi, jeg finder priserne utroligt lave (90kr for at få vasket min lejlighed er cheap!). Jeg kan godt se nu, at det selvfølgelig er mig, der har været lidt "langsom". Når jeg ser priserne nu, forstår jeg dem naturligvis godt.

Jeg gemmer lige dit link. Jeg skal have vasket vinduer i lejligheden udvendigt og indvendigt, når sneen forsvinder. Måske du kan lave to seperate priser. På http://www.hvpolering.dk/vinduespolering.php kan jeg læse, at du som hovedregel kun udfører abonnement-service. Du kunne evt. tilføje en enkelservice for X antal kroner ekstra?

Personligt har jeg ikke brug for at få vasket vinduer løbende. De skal bare vaskes, når de trænger.

Fra Aalborg
Tilmeldt 23. Dec 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:12

Ja det er nogle gode priser, jeg har også være meget i tvivl om prisenerne. Vi køre jo i det meste af Nordjylland og der er stor konkurrence, samt rigtig mange der laver det sort. Jeg har længe tænkt på at hæve mindste prisen, og sætte alle priserne lidt op og så tilføje en enkelt pris mere. Priserne kunne evt. se sådan her ud.

0-10 100kr
11-16 130kr
17-22 160kr
23-30 200kr.

Det med at lave enkelte pudsninger til et x antal kroner mere, er en super ide.

Thomas du skriver bare når du vil have dem pudset, gerne en uge før.

Så har jeg helt sikkert nogle overkommelige priser klar på det tidspunkt! :)

Fra Vordingborg
Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 211
Fra  BOATERS Skrevet kl. 12:06

Hvorfor kan man kun se ryggen af dig? Det er vel ikke din ryg jeg handler med? :o)
Det er fint man kan se dig i arbejde, men jeg ville da være ked af at handle med en ryg frem for en person jeg kan genkende.

Fra Aalborg
Tilmeldt 23. Dec 12
Skrevet kl. 21:20

Hej Michael. Der er blevet taget et billed af min "forside" som er ved at blive lagt ind på forsiden. 

I bunden af siden er der et link til youtube hvor der er forskellige videoer, hvor man kan se det hele af mig.

Galleriet handler i bund og grund om at reklamere for mit arbejde og ikke min kropsbygning eller hvad man nu siger, derfor er der ingen billeder i galleriet hvor man kan se mit ansigt. Men som jeg skriver er der et på vej til forsiden :)

Fra Vordingborg
Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 211
Fra  BOATERS Skrevet kl. 22:05

Du skal ind på privat grund. Tillid mellem dine kunder og dig er førsteprioritet. :o) Så fint at du lægger "forsiden" på forsiden.

Fra Aalborg
Tilmeldt 23. Dec 12
Skrevet kl. 20:04

Det er det nemlig :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:55

Hej.

Jeg synes det er upraktisk at alle dine kontakt oplysninger ligger fjernt i bunden da det bør være det mest synlige.

Så synes jeg også det er ærgeligt at du har alt det vand plasket i toppen som gør at hele siden ryger længere ned, selvom jeg har en stor skærm er det ikke muligt at få et godt billed lige når man kommer ind på sitet. 

Når man så er inde under priser og så skal optælle til dannebros vinduer, der tilbyder du at vise en video på et link som ikke eksisterer?'

Håber du kan bruge det.

Mvh Frederik.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)