Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Endnu et vinduespolerings firma, nu med hjemmeside og med hjertet på rette sted.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 23. Dec 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino brugere.

Jeg startede i juli måned 2012 Højmarks Vinduespolering, det har været et rigtig godt år med rigtig god kundefremgang.

For et par måneder siden fik vi så småt startet med at designe hjemmeside, den er nu færdig og jeg syntes selv den er blevet rigtig god.

Jeg skriver herinde da jeg godt kunne tænke mig at få nogle flere øjne på den, det er både for at få svar på hvis der er ting der kan forbedres og hvis der er ting der sidder lige i skabet.

www.hvpolering.dk

På forhånd tak.

Jonas Højmark

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:32

Hej Jonas

- Har du et linkSmile

Fra Aalborg
Tilmeldt 23. Dec 12
Skrevet kl. 22:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja det glemte jeg da.

Der er link nu, sådan kan det gå efter en lang arbejdsdag hvor man kommer til at sidde lidt i sine egne tanker! :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:46

Umiddelbart et fint og overskueligt site,

Ser siden i browseren, Google Chrome.

Hvordan genkender folk jer, når i køre rundt? Tænker på logo her, og identitet generelt Smile 

Overvej en anden skrifttype til menupunkter og overskrifter på jeres side.. Den er for brugt - og er begyndt at blive kedelig at se på (Min mening)
- Eventuelt mindre skriftstørrelse på menu links, så eksempelvis "Vinduespolering" ikke ser så klæmt ud. 

På "Om os"-siden, er det meget sammenklæmt mellem overskrift og billede.

Hvid overskrift på sidebaren (Områder vi kommer i:)

"Kundetyper Private & Erhverv"-boksene virker kedelige og tomme !?

Kontaktformularens labels (Navn, E-mail etc) bør have mere space i mellem)

Overskrifter i bunden (samme som sidebaren) 

Når man klikker på billeder i Galleriet - Hvad var meningen med dette ? For der sker ikke noget hos mig ? 

På "Priser"-siden skift overskrift farve til mørk som i køre med andre steder - Hvid passer slet ikke på den guldige baggrund. 

Håber ikke at det var for voldsom en smørre :)
- Men håber det giver mening.

Fortsat god aften,

Venlig hilsen
Nils 

Fra Aalborg
Tilmeldt 23. Dec 12
Skrevet kl. 23:04

Super med feedback!

Der er mange gode ændringer, jeg har selv lagt mærke til de fleste af dem, men super du nævner nogle af dem jeg ikke havde opdaget!

Billederne i galleriet skulle komme frem i stort format når man trykkede på dem, men den feature fjernede vi, at vi så ikke har fjernet at man kan klikke på billederne er selvføligelig en fejl.

Overskrifterne skal ændres til sort det har du helt ret i. Kundetyper boksene skal fjernes.

På om os siden burde teksten som du siger nok rykkes ned under billedet så det ikke er så sammenklemt.

Vi har logoer på alle biler, og tøj :)

Håber der kommer flere med ris/ros, så der er noget at arbejde med :)

Fra Randers SØ
Tilmeldt 10. Oct 10
Indlæg ialt: 115
Fra  SEO-Shoppen Wich-it.dk Skrevet kl. 06:44

Hej 

Ganske fin lille side, men jeg ville lige løbe den igennem hvis jeg var jer. 
Virker for mig uprofessionelt når der er stavefejl( flere steder står der vakse i stedet for vaske, enkelte steder står der pollering istedet for polering), og samtidig ville jeg ændre så alle links til eksterne websites som youtube og facebook bliver åbnet i et nyt browser vindue.

Sidst men ikke mindst ville jeg nok ændre så kontaktinformationerne blev mere tydelige.

Held og lykke fremover. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 23. Dec 12
Skrevet kl. 09:42
Hej Thomas. Jeg har læst teksterne igennem et par gange, jeg kan simpelthen ikke se hvor der står vakse og pollering. Kan jeg få dig til at skrive hvor det står :) ? De andre ting du nævner har jeg skrevet ned og vil blive ændret :)

Det vil være rigtig fint hvis der er flere der vil bruge 5 min på at kigge siden igennem, det vil jeg sætte stor pris på :)

På forhånd tak.
Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 156
Fra  Siino Skrevet kl. 09:57

Hej Jonas,

Fin side. Jeg kiggede på din side som interesseret kunde. Jeg bor selv i Aalborg (DaVinci Parken) og mangler et tilbud på et enkelt besøg - ikke en fast service.

På din pris-side har jeg dog svært ved, at forstå priserne ordentligt. Er det en fast pris på 90,- for 0-10 ruder, eller er det 90,- pr rude?

Vh Thomas.

Fra Aalborg
Tilmeldt 23. Dec 12
Skrevet kl. 10:31
Hej Thomas. Op til 10 vinduer er 90kr. Jeg kan dog se at det skal ændres fra ruder til vinduer.

Hvad vil du mene at jeg kan ændre for bedre aflæsning af priserne? Jeg vil dog lige nævne at der står det samme på mine flyers, jeg har indtil videre delt ca. 10.000 ud og har haft to kunder som havde svært ved at forstå priserne. Men kan det skrives på en bedre måde høre jeg meget gerne fra dig.

På forhånd tak.
Fra Aalborg
Tilmeldt 23. Dec 12
Skrevet kl. 10:36
Thomas.

Kunne man evt. sætte "Fra" ind foran, så det vil komme til at se sådan her ud.

Fra 0-10 vinduer kr. 90
Fra 11-16 vinduer kr. 120
Fra 17-22 vinduer kr. 150.

På forhånd tak.
Side 1 ud af 2 (17 indlæg)