Hej Aminoer. Jeg og min partner er ved at starte det her projekt op, som er en kombination af en social indsats overfor udsatte unge i lokalområdet og global dyrevelfærd. Meningen er at de unge skal hele vejen igennem "organisationen" fra produktudvikling til salg og vi skal også organisere en stor dyrevelfærdskampagne, som skal stables på benene, gennem frivillig støtte fra firmaer, sponsorater og fonde. Alt dette bliver de unge en del af. De ting der bliver produceret i forbindelse med salg, der går overskuddet til dyrevelfærdsorganisationer, så på den måde er det jo en non profit organisation. Men jeg skal på en eller anden måde have løn for mit sociale arbejde med disse unge mennesker, enten gennem kommunen eller gennem fonde, sponsorer eller lign. Så på den måde er det jo ikke en non profit organisation, da JEG, og min partner skal have løn for den del af det. Vi kommer jo ikke til at tjene på salg af produkterne. Så hvilken kategori hører vi egentlig under? Nogle der kan svare på det? For jeg er ved at stirre mig blind på paragraffer og jura og jeg skal komme efter dig |
Frivillig organisation, organisation, personlig ejet virksomhed eller???? Ved ikke hvad mit projekt hører under!
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)