Jeg er nybegynder på de punkter som hedder: "websites, domæner, samt email adresser til domæner."
Jeg har oprettet et domæne navn som vi kalder "Mit-Domæne.dk", jeg har Unoeuro som webhotel eller hostingselskab<- (tror jeg man kalder det).
Jeg er nu interesseret i, at få en mailadresse som hedder: "Navn@Mit-Domæne.dk". Denne mail adresse kunne jeg godt tænke mig (hvis det er muligt, at koble på et "mail-program", som skal være uafhængig af både Unoeuro, samt en af mine tidligere mailadresser såsom gmail og hotmail.. Jeg kunne forestille mig noget alla outlook hvor man har et fast program på computeren hvor ens mail er registreret. Er noget af dette muligt? :-)
I Unoeruos "backend" kan du oprette mail konti. Jeg har sat alle mine e-mails fra mine hjemmesider op til at videre til min Gmail hvorfra jeg også kan svare.
Nu ved jeg godt det her ikke er relateret til dit spørgsmål, men jeg gætter mig til, at det nævnte domæne er emiljuul.com. Og enten har din side sindssygt meget trafik, sådan helt ustyrligt... Eller også har du et plugin der smadre din side. Jeg får en fejl 508 når jeg går ind på den.
Resource Limit Is Reached
The website is temporarily unable to service your request as it exceeded resource limit. Please try again later.
Jeg har selv oplevet det med et plugin, en firewall der sendte mig tusinder af mails fordi den troede at alle ting der skete på siden, var et hackerangreb. Det slog siden ned indtil jeg fik stoppet det plugin. Måske du har et problem lignende?
Eller også har du et plugin der smadre din side. Jeg får en fejl 508 når jeg går ind på den.
Jonas:
Jeg har selv oplevet det med et plugin, en firewall der sendte mig tusinder af mails fordi den troede at alle ting der skete på siden, var et hackerangreb. Det slog siden ned indtil jeg fik stoppet det plugin. Måske du har et problem lignende?
Hej Jonas, Tak for dit spørgsmål. Ja jeg har problemer med min side, og kan ikke helt styre hvad der sker med den. - Du har fuldstændig ret i, at jeg har et problem med min side. Jeg kan bare ikke finde ud af, at rette det op. Med Venlig Hilsen Emil Juul.