Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis SEO hjælp til håndværkere!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er du håndværker og kunne godt tænke dig et par gratis relevante links til din hjemmeside? Gratis reklame og evt. gratis hjælp med din side? Så er det din heldige dag! 

So here is the deal:

Mit eget website bygselvmaterialer.dk skal have en overhaling. Artiklerne skal forbedres og der skal mere godt indhold på. Det er så der jeg håber at du kan hjælpe mig. For jeg er godt nok glad for at lege med gør-det-selv, men er i den grad amatør! Så hvis du har nogle rigtigt gode tips og tricks til gørdetselv brugeren, så vil jeg meget gerne have dem fra dig. Så du skriver, indtaler, laver videoer eller hvad du nu foretrækker et eller flere gode tips og tricks til hvordan man sætter tapet op, skifter køkkenbordet, bygger et skur eller hvad det nu er. Jeg skriver det gerne rent, læser korrektur osv.  

Så får du dit navn med henvisning til din google+ profil(se min profil her), så du høster authorship(læs mere om hvad authorship er her) til din g+ profil, samt et link til din hjemmeside og en kort profil af dig/dit firma sammen med indlægget.
Hvis det fungerer og du er interesseret i at levere lidt mere end bare et enkelt indlæg, så hjælper jeg gerne med at give din hjemmeside et gratis SEO tjek efter mine bedste evner, samt anden hjælp jeg nu kan give i forbindelse med din hjemmeside.
Så hvis sådan et samarbejde er noget for dig, så kontakt mig på in-media@kongsfelt.dk
Hav en god aften derude!
Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 20:53

Har allerede fået et par rigtigt spændende mails og gode spørgsmål! Jeg modtager stadigvæk gerne mails, så jeg vil da lige uddybe lidt her:

Nogen spørger til hvilket niveau siden skal have. Jeg vil gerne lave det til en supergod side for alle der gør det selv derhjemme, med masser af rigtig godt indhold til brugeren. Så det bliver forhåbentlig et højt niveau - jeg lægger i hvert tilfælde alle de evner jeg har i at få den kørt op.

I den forbindelse vil jeg sige at det nuværende indhold vil blive skrevet om, omstruktureret og forbedret i høj grad - og det samme kommer til at ske med designet.

Har i flere spørgsmål, så smid dem endelig her i tråden!

\Mikkel

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 15:43

Jeg kunne stadigvæk godt bruge et samarbejde med en dygtig tømrer eller murer, så hvis der er nogen af den slags derude, der er interesserede. Så tøv ikke med at kontakte mig!

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 15:13

Vil lige nævne at især håndværkere i Århus og omegn er at foretrække(udelukker dog bestemt ikke andre), da vi så evt. f.eks. ville kunne lave et par videoer sammen.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)