Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmesideleverandører - byd ind

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

En fra min familie har fået lavet en hjemmeside til hans firma, og der er nogle problemer med det, og løsningen er ikke helt optimal. Jeg blev uheldigvis først indblandet i det, da det var for sent (mht. binding/aftaler). Jeg ville godt selv kunne levere noget, men vi ønsker ikke at blande familie og arbejde sammen, så derfor søger jeg kontaktoplysninger på nogle firmaer, jeg kan videregive til ham. Jeg vil vælge nogle stykker ud, som jeg synes ser ud til at ramme godt.

I første omgang skal den eksisterende hjemmeside bare tjekkes igennem, og der skal laves en lille "rapport" over, hvad der evt. er galt med den. I får ikke et link her, men det kommer, hvis I bliver kontaktet. Jeg forventer, at jer der byder ind, gør dette gratis - til gengæld får I en potentiel kunde, da der skal gives et uforpligtende tilbud på en ny hjemmeside. Jeg kan ikke love, det bliver en kunde for jer, men gennemtjekningen af den eksisterende løsning er hurtigt klaret, og jeg tror, der vil være en pæn chance for, at det bliver en kunde.

En eventuel ny hjemmeside er en rimelig standard løsning med en forside, et par undersider og lidt billeder. Der er allerede logo. Den skal kunne redigeres af dem selv via et CMS

Hvad skal I skrive

• Kontaktoplysninger (gerne mail og tlf.)
  • Jeres egen hjemmeside
  • Et par referencer
  • En cirkapris på en eventuel ny hjemmeside
Jeg vil så vælge nogle ud og videregive disse.
Jeg håber på at se mange henvendelser.
I må alle have en fortsat god aften.
Vh
Christian
Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 20:02

Jeg har fået et par henvendelser på PM, men I skal stadig være hjertelig velkomne til at skrive.

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 15:42

Jeg kan stadig godt bruge henvendelser, så hold jer ikke tilbage :-)

Hav en god fredag.

Fra Hillerød
Tilmeldt 15. Nov 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:30

Hej Mathias, skriv en mail til mig på frederik@smartconnection.dk - jeg er sikker på vi hos SmartConnection kan opnå hvad du ønsker.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)