Først en stor tak til alle som tidligere har svaret på mine indlæg og til Jer som gider svare på denne. Jeg er helt ny herinde - og det er da super fedt at opleve at så mange gider bruge tid på mine spørgsmål :-)
Here it goes:
Jeg er midt i processen at udarbejde forretningsplan, sammen med min partner, til vores Webshop hvor vi ønsker at sælge tøj. Midt i denne proces er vi jo meget interesseret i, at finde ud hvilke leverandører vi kan bruge i fremtiden OG hvad priserne er.
Spørgsmålet er så, hvornår det helt rigtige tidspunkt at kontakte levarandører er?
Når I har brug for, at kende jeres indkøbspriser og det antal i minimum skal bestille - så kontakter I diverse leverandører. Uden disse tal vil I jo ikke kunne opsætte et nogenlunde budget.
Fortæl leverandøren hvor i processen I befinder jer og hvad I skal bruge indkøbspriserne til. Det har de selvfølgelig forståelse for og I er uden tvivl ikke de første der henvender sig til dem på dette tidspunkt i processen!
Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.
Hej igen Jeg vil mene det er en god ide at have hele design oplægget på plads først, med alt det tekniske dokumentation og nogle ca mål, før der kan gives konkrete tilbud på ordre. Find ud af hvor mange stk du vil e ordre på?