Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af erotiske billeder. Hvordan?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg lever bl.a af at lave 3D erotiske billeder og sælger dem via en shop i USA. I følge af det har jeg fået en hel del private henvendelser som gerne vil have lavet noget på kommissions basis. Og det er her jeg ikke ved hvad jeg skal gøre.

Paypal's retningslinier gør det ikke muligt at bruge dem, da de ikke tillader handle af erotiske billeder. Direkte bankoverførelse er heller ikke en mulighed da det koster kassen (helt op til $75 for at sende en overførelse fra USA/Canada. 40 kr for at modtage.), så er der andre muligheder jeg kan bruge ala Paypal som tillader erotisk indhold og ikke ripper folk totalt af? 

Og er der nogle faldgrupper ved at handle med private i stedet for et firma?

Håber nogen kan hjælpe :)

Tilmeldt 14. Jan 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Mht. betalingssystem tilbyder Western Union en mulighed for at overføre penge til og fra udlandet, som både er billigt og temmelig hurtigt. Det kræver dog, så vidt jeg ved, at du møder personligt op med dit pas, når du skal foretage overførslen.

Derudover er salg af erotiske billeder et felt, hvor det er meget nemt at gå galt i byen. Jeg vil derfor på det kraftigste opfordre dig til at snakke med en advokat for at finde ud af, hvordan reglerne på det område helt præcist er. Hvis du handler med private, kan du nemlig risikere, at sælgeren giver dig et billede, som vedkommende faktisk ikke har copyright over - og det kan du så risikere at blive bonnet for senere hen.

Hvis du ikke i forvejen har en advokat, kan jeg anbefale dette advokatfirma i København. Dem bruger jeg selv i forretningssammenhænge. :-)

Held og lykke med dit forretningsforetagende!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)