Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Netsuite.com - Nogen der bruger dem?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Vi er på udkig efter en super løsning som integrerer det hele i ét system, altså webshop, lagerstyring, finans, salg osv.

Her er jeg faldet over Netsuite som virker ret god, hvis der er nogle her som kender systemet, og kan give en anmeldelse på det så skriv gerne. www.netsuite.com 

Noget andet vi har kigget på og som virker ret lovende er www.enterprisesolutions.co.uk plus deres storefront.

Noget af det halter mest i de større løsninger vi har fundet er faktisk kun selve forsendelses delen, dvs når man skal til at pakke ordre osv. Hvis du fx har 300 ordre som står og venter på at der kommer varer ind og der på de fleste af ordrerne er varer fra flere forskellige leverandører. ja så skal der være en feature som gør at når varerne kommer på lager, så gøres de forskellige ordrer klar til afsendelse når alle varerne i de forskellige ordrer er kommet på lager. Eller skal man udskrive 300 picking slips og så holde styr på disse manuelt, det holder simpelthen ikke.

Fra Aars
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 238
Fra  e-kompagniet ApS Skrevet kl. 20:29
Hej,

Ja jeg kender det system...som måske en af de eneste grafikere/programmører i Danmark har jeg faktisk implementeret en kørende løsning i netsuite.

Jeg kender det derfor primært fra den side, men har også siddet og oprettet lidt varer mv. i det.

Grundideen i netsuite er intet mindre end genial - og bund simpel. Et system der kan styre alle forretningsgange. Inkl. webshop, regnskab, CRM, lager osv osv... Det er så også systemets akilleshæl. Det er stort...MEGET stort, med de udfordringer/problemer der ligger i det. Jeg vil meget gerne sætte dig i kontakt med en virksomhed der bruger det(og som faktisk var de første i DK) - du kan bare skrive eller ringe(31187136).

Mvh Regin Madsen
www.e-kompagniet.dk - websider og shopløsninger baseret på dynamicweb, wordpress/woocommerce, umbraco og magento

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Skrevet kl. 20:37

Hej Regin

Jeg kan næsten regne ud at det er Impulse du har lavet Netsuite til, jeg kan se at Netsuite bruger dem som deres danske reference.

Ved du hvad de siger til systemet? Vi har som dem også brug for forskelllige warehouses. Det jeg dog er mindst glad for er at det hele ligger på deres servere.

Jeg havde egentligt set mig lun på www.enterprisesolutions.co.uk men det er også som du nævner det med netsuite, meget tungt. Men vil man have alle tingene integreret i et, så er det jo næsten uundgåeligt. Enterprisesolutions har som et plus en Windows baseret client som du kan installere på din comp. selvom den er lidt langsom her i udviklingsfasen.

Jeg er overrasket over at der ikke findes flere af denne slags systemer, da det da må være fremtiden, istedet for at folk slås med diverse små systemer som skal integreres på kryds og tværs. Det jeg dog ikke ved med Netsuite er hvor customizable det er? Ved du det?

Fra Aars
Tilmeldt 5. Jan 06
Fra  e-kompagniet ApS Skrevet kl. 20:47
Hej Igen,

Godt gættet ;-) Det er impulse.dk jeg har lavet, og stadig arbejder med at opdatere.

Jeg ved at der er ting i systemet som de er rigtigt glade for, og som har været udslaggivende for at de har beholdt det, men samtidig hører jeg dem også bande over det ind imellem.

Jeg tror problemet med den slags systemer er at det meget hurtigt bliver meget komplekst...og dermed meget dyrt at udvikle. Alligevel undrer det såmend også mig at der ikke er flere der har taget kampen op.

Systemet er temmelig customizeable, ihvertfald den del jeg har siddet med...

Mvh Regin Madsen
www.e-kompagniet.dk - websider og shopløsninger baseret på dynamicweb, wordpress/woocommerce, umbraco og magento

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Skrevet kl. 21:06

Grunden til at vi overvejer et "standard" system er at vi har fundet ud af at udviklingen af vores eget system bliver
ALT for dyrt og tidskrævende. Vi har brugt 6 måneder og 110.000 kr på at få lavet et system som så alligevel ikke kan 30% af det vi ville have det til! OG der kommer så mange features til som jeg ønsker, at det er mere eller mindre umuligt at følge med. De vigtigste features vi vil have er allerede i Netsuite og Enterprisesolutions så her kan vi springe næsten helt frem til målet, og så bruge vores tid, penge og resourcer på at udvikle de features som er specielle for vores forretning.

Har du kigget på Enterprisesolutions? Umiddelbart virker den super nem at customize..

Fra Aars
Tilmeldt 5. Jan 06
Fra  e-kompagniet ApS Skrevet kl. 06:36
Ja det er en stor opgave hvis du skal have alt det med som ligger i eks. Netsuite.

Jeg kender ikke umiddelbart noget til enterprisesolutions.

Mvh Regin Madsen

Tilmeldt 8. Aug 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:46
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)