Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Topskat af hvor meget?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg står i den situation, hvor min bonus kan betyde at jeg netop lige kommer over topskatgrænsen med 1.400 kr. Vil det betyde at jeg skal betale topskat af hele min årsindkomst eller blot de 1.400 kr., som jeg går over?

Hvis jeg skal betale topskat af hele min årsindkomst, så kan det jo ikke betale sig for mig at få min bonus - så må jeg bede om at få udbetalt 1% mindre af min bonus :)

Håber I kan hjælpe!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Randers SØ
Tilmeldt 26. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Fra  Proteininfo.dk Tonerland.dk Skrevet kl. 11:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er af det, du går over.

Du kan finde tal på skat.dk

Fra Randers SØ
Tilmeldt 26. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Fra  Proteininfo.dk Tonerland.dk Skrevet kl. 11:23
Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 11:23

KennM:

Hej alle,

Jeg står i den situation, hvor min bonus kan betyde at jeg netop lige kommer over topskatgrænsen med 1.400 kr. Vil det betyde at jeg skal betale topskat af hele min årsindkomst eller blot de 1.400 kr., som jeg går over?

Hvis jeg skal betale topskat af hele min årsindkomst, så kan det jo ikke betale sig for mig at få min bonus - så må jeg bede om at få udbetalt 1% mindre af min bonus :)

Håber I kan hjælpe!

Det er kun af de 1.400 kr. du går over :)

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 11:23

Mange tak for det.. Kan nemlig se, at topskattegrænsen for 2013 vil være 421.000 kr. og i 2014 vil den være 441.000 kr. - så skal også lige finde ud af, hvornår min bonus bliver udbetalt, da den vedrører resultaterne for 2013, hvilket kan betyde at den først bliver udbetalt i 2014.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)