Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flere målrettede Twitter followers? søger måske 1-2 prøveklude

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jan 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Intet nyt og revolutionerende i min ide, og alligevel måske. Der findes i dag allerede tusindvis af firmaer som tilbyder og sælger 500, 1.000 eller flere nye Twitter followers. Jeg stiller mig dog tvivlende over for hvor præcist og målrettet de rammer køberens målgruppe, og hvor stor en procentdel af disse nye followers som reelt har en interesse i den service eller det produkt som køber af followers tilbyder.
Men hvad nu hvis du kunne købe followers hvor du vidste at nye followers ville have en interesse for dit produkt/service og samtidig opfyldte nogle på forhånd opstillede demografiske kriterier?
Er jeg blåøjet og bare ikke velvidende om at dette allerede findes, eller findes der reelt et marked for dette for selvstændige, som gerne vil have flere målrettede followers, men ikke har den nødvendig tid der kræves for at optimere deres Twitter markedsføringsstrategi, eller blot prioriterer deres tid anderledes på ting der giver mere værdi for dem?
Kan du se nogen ide i at outsource den opgave der hedder at generere kvalitet-followers på Twitter, og vil det skabe nok værdi i forhold til at du gerne vil betale dig fra den opgave?
Min umiddelbare tanke er, at der godt kunne være et marked for dette, men jeg vil gerne afprøve det i praksis. Jeg gider dog ikke spilde min egen eller din tid, så i første omgang vil jeg høre om nogen kunne finde det interessant?
Afhængig af den feed-back der kommer vil jeg konkludere om der er belæg for at arbejde videre med ideen, og i så fald vil jeg prøve at hive 1-2 prøveklude ind og se hvad jeg kan udrette for dem.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)