|
jeg vil gerne have priser og se andre tekster :-D Tak ltltogo@gmail.com |
hej igen kristian
jeg vil meget gerne bestille nogen flere tekster. De andre var jo rigtig gode
skriv en privatbesked til mig
Venlig hilsen
Rasmus
Debat
|
jeg vil gerne have priser og se andre tekster :-D Tak ltltogo@gmail.com |
|
hej igen kristian jeg vil meget gerne bestille nogen flere tekster. De andre var jo rigtig gode skriv en privatbesked til mig Venlig hilsen Rasmus |
|
Jeg har netop afleveret den sidste håndfuld tekster, så jeg er nu klar på flere udfordringer - kontakt mig gerne via. PB, hvis det har interesse. Vh. Kristian |
|
Hej Kristian, Det ville være über geil hvis du gad at skrive ca. priser på dine tekster? :) - Jeg kunne godt være interesseret...! Men det ville også afhjælpe at folk hele tiden skal stille det samme spørgsmål?? :) - Anders |
|
Hej Anders haha, jeg har smidt en PB i din retning ;) Glæder mig til at høre fra dig! vh. Kristian |
|
vil bare lige sige at jeg varmt kan anbefale kristian til tekstarbejde. han har skrevet en del for mig efter hånden og alt har bare været i orden. høj kvalitet og så er prisen også meget rimelig Hilsen rasmus |
|
Hej. Vil gerne høre hvad tekster koster hos dig ?. PB Virker ikke lige nu, så det må blive her.
|
Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/
Det er i hvert fald et eller andet galt. Jeg fik 8 identiske beskeder fra dig på 1 min Jeg har svaret på én af dem - har du modtaget den? vh. Kristian |
|
Du får meget mere ud af det, hvis du skriver dine priser i tråden. |
|
Mangler også svar på en PB, hvor jeg har spurgt efter priser og referencer. |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement