Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino kapital - har du prøvet det?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen.

Er der nogen som har prøvet amino kapital ? Eller kender folk som har ?

Så må i meget gerne skrive PM eller her ! :)

Det er jo ikke helt nyt mere :)

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 23:01

Jeg kigger jævnligt på det fra en investors synspunkt. Synes dog der er alt for mange jeg har en genial ide, giv mig dine penge og vi bliver rige.
Men hvis du søger penge så skriv lige hvorfor man skal investere i dig, da det er mindst ligeså vigtig som forretningsideen.
Skriver fra iPhone så det blir lige lidt kort :-)

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 23:14

Nikolaj:

Jeg kigger jævnligt på det fra en investors synspunkt. Synes dog der er alt for mange jeg har en genial ide, giv mig dine penge og vi bliver rige.
Men hvis du søger penge så skriv lige hvorfor man skal investere i dig, da det er mindst ligeså vigtig som forretningsideen.
Skriver fra iPhone så det blir lige lidt kort :-)

Hej Nikolaj.

Tak for din besked :).

Det kunne jeg godt forestille mig.

Vi har egentlig noget ret godt materiale liggende. Jeg syntes bare at Amino kapital er ærgelig, da jeg langt hellere ville præsentere projektet face to face.

Så er egentlig ude og efterspørge om folk har prøvet at få kapital gennem denne vej, eller kender nogle.

Det er stort set samme stort set samme beløb som de andre netværker - hvorfor man er nød til at researche lidt :)

Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 21:38

Var selv inde og kigge ind forleden dag og der blev jeg overrasket over at der var flere investorer end dem der søgte kapital

Men Martin nævnte på et tidspunkt at han vil komme med tal når der var gået noget tid

Ser frem til det og se hvor mange der har fået kapital

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)