Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback - FilmExperten.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Sep 12
Indlæg ialt: 38
Fra  Design by Lucas Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Nu skriver jeg endnu engang ud til alle jer kloge hoveder på Amino angående mit affiliate projekt som jeg så småt er begyndt på. Nemlig www.filmexperten.dk.

Jeg kunne godt tænke mig at høre om der evt. var nogle Amino brugere med yderligere idéer til projektet, inden jeg begynder at markedsføre siden.
Ros og kritik er også meget velkommen!

Venlig hilsen,
Lucas. :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 156
Fra  Siino Skrevet kl. 21:28

Det er en rigtig flot hjemmeside, du har fået lavet ;-) Jeg har lige en enkelt ting dog. På din side http://filmexperten.dk/top-10-2012/ har du i bunden et link til at kunne købe filmene. Dit link er ikke "skjult"; Jeg kan se at linket går direkte til Tradedoubler. Jeg havde personligt valgt at skjule linket med eksempelvis "Pretty Link". Derudover virker linket ikke. CDONs side melder: "Desværre lykkedes det ikke at finde den side du søgte. Den kan være flyttet, fjernet, eller midlertidigt ude af funktion."

Håber den bliver et hit. Jeg synes det er et rigtig lækkert affiliatesite.

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 156
Fra  Siino Skrevet kl. 21:30

Fandt lige endnu en ting.. På eksempelvis http://filmexperten.dk/man-of-steel/ linker du til skuespillernes Wikipedia-sider. Vil det måske være en fordel at linke til deres IMDB-sider i stedet?

Tilmeldt 24. Sep 12
Fra  Design by Lucas Skrevet kl. 21:40

Thomas Ulstrup:

Det er en rigtig flot hjemmeside, du har fået lavet ;-) Jeg har lige en enkelt ting dog. På din side http://filmexperten.dk/top-10-2012/ har du i bunden et link til at kunne købe filmene. Dit link er ikke "skjult"; Jeg kan se at linket går direkte til Tradedoubler. Jeg havde personligt valgt at skjule linket med eksempelvis "Pretty Link". Derudover virker linket ikke. CDONs side melder: "Desværre lykkedes det ikke at finde den side du søgte. Den kan være flyttet, fjernet, eller midlertidigt ude af funktion."

Håber den bliver et hit. Jeg synes det er et rigtig lækkert affiliatesite.

Mange tak for den fine respons, jeg tager lige et kig på det såkaldte "Pretty Link", det lyder som en god idé :-)
Angående den fejl der er med Cdon linket, ligner det umiddelbart en fejl fra enten Cdon eller TradeDoubler. Jeg venter lige og ser. 

Tilmeldt 24. Sep 12
Fra  Design by Lucas Skrevet kl. 21:46

Ja, IMDB er vel lidt mere troværdig angående disse informationer.
Opdatere linkene snarest muligt, endnu engang tak for feedback! :-)

Tilmeldt 10. Jan 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 21:14

Rigtig fin side.

Du skal have kigget lidt på dine Facebooks plugins. På den i højre side, ville jeg gerne have nogle ansigter på, hvem der liker siden, så jeg evt. kan se om nogle af mine venner bruger den. Så er det også mærkeligt at der står et 1 tal ved siden af like knappen og så i kassen nedenunder står der "1 person synes godt om Film Experten".

Når man så er inde på de forskellige film, så fejler dit facebook plugin ovre til venstre, da det simpelthen er bredere end de andre og kan ikke være inde i boksen.

Nederst i den højre spalte, bliver der blandet lidt engelsk/dansk. Popular, kommentarer og tags.. Ligeledes ville jeg også give dem der ikke er aktive en smule hvid farve, så knapperne ikke er identiske med baggrunds mønstret.

Personligt ville jeg give wrapperen en bot og top margin på 10px, så man kan se, hvor siden starter og stopper. Sådan kan jeg ihvertfald godt selv lide det :)

#Marc 

Tilmeldt 24. Sep 12
Fra  Design by Lucas Skrevet kl. 22:27

Hej Marc,

Det skulle gerne være muligt at se ansigter på facebook pluginet. Nu er der kun 1 like da det er en helt ny side, så derfor kan du selvfølgelig kun se en. Angående facebook pluginet inde under selve film siderne, så skulle det også gerne fungere, da jeg kan se at det fungere optimalt på både min stationære, min bærbare, og min telefon.

Havde helt overset den engelsk/dansk fejl der var i sidebaren.

Mange tak for responsen. :-)

Venlig hilsen,
Lucas. 

Tilmeldt 10. Jan 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 02:01

Lucas Sørensen:
Det skulle gerne være muligt at se ansigter på facebook pluginet. Nu er der kun 1 like da det er en helt ny side, så derfor kan du selvfølgelig kun se en.

Jeg kan ikke se nogen som helst. Desuden tæller mit like af en eller anden grund 2 gange. den står på 1 før jeg liker og bagefter står den på 3. Der står 3 nede i kassen og 2 oppe ved siden af like boksen. Samtidig med der på Facebook siden står 2. Meget mærkeligt..

Lucas Sørensen:
Angående facebook pluginet inde under selve film siderne, så skulle det også gerne fungere, da jeg kan se at det fungere optimalt på både min stationære, min bærbare, og min telefon.

Jeg har lige uploadet et screenshot, så du kan se den anden fejl. 

Jeg stødte også på en anden lille fejl. Det nederste af dine input felter bliver skåret væk.

Held og lykke med det.

#Marc

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)