Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pas på disse mails

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Danmark
Tilmeldt 7. Jan 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Jeg har nu for 3 gang modtaget mails fra disse personer.. Har anmeldt det til Amino...

Carina Korsholm

Af Houkou
12. januar 2013 11:22

Dear, Carina Korsholm

I'm Barrister Houkou GOZACK,Private lawyer to Late Mr Peter Korsholm,a national of your country, who used to work as the Director of petroliers total benin On the 27th of May 2008 my client and his family were involved in a car accident unfortunately lost their lives, my client had an account valued at about Two Million Eight Hundred Thousand Dollars deposited in Bank here, Please send your email address and phone number to me so that I will send more details to you.

Contact me via my email ID, j.batiste283@laposte.net
Cell: +229 96 78 09 02
Houkou GOZACK

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 574
Fra  SB Group Skrevet kl. 12:38

Kan ikke se hvad man skal passe på, udover bare at melde dem til Amino som spam..

Få 3 måneders gratis hosting -> UnoEuro Rabatkode

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 12:54

Emil Stahl Pedersen:
Kan ikke se hvad man skal passe på

På at hoppe i fælden?

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 574
Fra  SB Group Skrevet kl. 13:19

Ja, men det giver lidt sig selv. Håber ikke der findes så naive folk på Amino. Fordi så skulle jeg da godt nok lave mange tråde eller blogindlæg om alle de spam mails, spam tweets osv. som jeg modtager Smile

Få 3 måneders gratis hosting -> UnoEuro Rabatkode

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 13:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Emil Stahl Pedersen:

Ja, men det giver lidt sig selv. Håber ikke der findes så naive folk på Amino. Fordi så skulle jeg da godt nok lave mange tråde eller blogindlæg om alle de spam mails, spam tweets osv. som jeg modtager Smile

I princippet er vi nok enige. Men alligevel synes jeg nu det er ok, for det er helt sikkert ikke gjort i nogen ond mening, og desuden hellere en advarsel for meget end en for lidt ;-)

Og hvis ikke der rent faktisk var folk der hoppet i fælden, så ville det nok ikke være så stort et problem. Så der er helt sikkert folk der bider på, hvorved det holder spam i live.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)