Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

skifte tema i Wordpress

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Kalundborg
Tilmeldt 15. Dec 12
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære med Aminoer.

Jeg tænkte på om jeg kan skifte tema i Wordpress uden det skader noget på de nuværende seo indstillinger. Jeg har nu montezuma og kan ikke finde ud af at skifte baggrund? Mange temaer har en direkte menu men her er det vist noget med koder. Kan nogen give mig et svar på det

Professionel vinduespolering med 10 års erfaring.

http://kronepolering.dk/

Fra København
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 18:59

Hej.

Det er svært at sige 100% nej til, da nogle temaer er mere SEO venlige end andre.

Du skifter hverken links eller indhold ved ændring, så mit svar ville være nej - Det skader umiddelbart ikke. (Men jeg kan tage fejl hvis der foreligger specielle forhold i temaændringerne)

Konsulent  - Arbejder frivilligt med at sælge brugte cykler i københavn

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1746
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 19:09

Det kan have meget stor betydning.

Men den kan jo godt være i den positive retning.

Tror da gerne vi vil hjælpe med den baggrund, hvilket site er der tale om?

Umiddelbart kan du bare ligge din nye baggrund op med samme filnavn som den nuværende - men det kræver naturligvis at du har styr på ftp.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Kalundborg
Tilmeldt 15. Dec 12
Skrevet kl. 19:17

Jamen det er kronepolering.dk

Jeg har et baggrunds billede som jeg blot ville forsøge at ligge op og se om det blev pænere. Men det er åbenbart ikke lige til det.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 19:56

Ehhm lige nu er der intet baggrundsbillede som så, hvilket mener du præcist du gerne vil ændre ?

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Kalundborg
Tilmeldt 15. Dec 12
Skrevet kl. 20:39

Nej præcis. Der er ikke nogen baggrund men ville gerne forsøge og se hvordan det så ud

Tilmeldt 27. Nov 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 21:19

Det skal gå bra. Husk at themes ofte varierer i plugings de bruker, men de grunnleggende seo-instillingene vil oftest være stabile. Titles og nettside-struktur vil ikke endres selv om du endrer theme.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 23:17

expert-polering:
Nej præcis. Der er ikke nogen baggrund men ville gerne forsøge og se hvordan det så ud

Ahh ok på den måde, det kan man ikke "sådan bare lige"

Stort set det hele skal omkodes.

Vil nu tvivle på, at en baggrund vil få det til at se bedre og mere tillidsvækkende ud - synes det er flot nu, men jeg er så også glad for de meget stilrene designs.

Et udmærket sted, at finde flotte temaer er på Themeforrest.com, nogen af dem er forholdsvist SEO optimerede, andre det modsatte.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 23:35

Jonas Jørgensen:

expert-polering:

Ahh ok på den måde, det kan man ikke "sådan bare lige"

Stort set det hele skal omkodes.

Vil nu tvivle på, at en baggrund vil få det til at se bedre og mere tillidsvækkende ud - synes det er flot nu, men jeg er så også glad for de meget stilrene designs.

Et udmærket sted, at finde flotte temaer er på Themeforrest.com, nogen af dem er forholdsvist SEO optimerede, andre det modsatte.

Selvfølgelig kan man det::

find style.css i mappen "/wp-content/uploads/montezuma/"... måske du også kan finde den via WP under "udseende -> editor -> style.css" og i den er der en body{} der indsætter du backgroundurl(sti-til-baggrunds-billede.jpg); altså så den kommer mellem tuborgklammerne body{back....}

Du skal selvfølgelig sørge for at oploade baggrunden, og det kan du gøre via WP, så får du samtidig også stien til billedet som du jo skal bruge

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 01:12

Kim Tetzlaff - KTJ-Media.dk:
Selvfølgelig kan man det::

Ja ja, alt er da muligt - havde faktisk ikke lige set det var designet på den måde, gik ganske automatisk ud fra at CSSèn var lavet anderledes.
(men det kan jeg jo se nu, den ikke er)

Så muligheden for at afprøve det er der, hvis lidt pilleri ikke afskrækker.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)