Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iscykel. Nogen der har prøvet det ??

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også købe en ladcykel som denne:

Den har et lidt større lad end en almindelig ladcykel, og passer derfor rigtig godt til sådan noget som salg fra ladcykel.

Alternativt så kan en "flat bed" cykel være værd at overveje. Se den her:

Mvh Morten

Fra Skagen
Tilmeldt 3. Dec 06
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 11:13

Tak for de mange gode svar...

Jeg tror måske jeg har styr på vognen, håber jeg... Jeg har dog et lille problem.. Hvad jeg har læst mig frem til, så skal der være vand, så personalet kan vaske hænder.. Kan man få et nemt system, dunk med hane på eller noget som I tror vil kunne bruges ??

Tilmeldt 29. Jul 08
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 11:20

Er din plan at sælge indpakket is eller softice og lignende? Hvis det er indpakket is, skal du vel ikke vaske hænder? Hvis du bor tæt på Cph, kan du tage ind på strøget og evt se hvordan dem der sælger crepes løser det. :)

.

Fra Skagen
Tilmeldt 3. Dec 06
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 11:25

Nej det er gammeldags isvafler...

Jeg bor meget langt fra KBH, så kan ikke komme ind og se det desværre.. Bruger de vand, handsker eller lignende ??

Tilmeldt 29. Jul 08
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 11:39

Jeg ville nok som køber foretrække, at sælger anvendte handsker, såfremt der ikke sælges fra en bygning med "vaskemuligheder". Det viser også, at du går op i hygiejne, hvilket er vigtig og godt.
Nu skal jeg ikke afvise, at de har en dunk med vand eller lignende, men de går meget op i ikke at røre selve Pandekagen. Om dette medfører, at man ikke behøver at vaske fingre, skal jeg ikke gøre mig klog på. Jeg håber de vasker fingre, men mener ikke jeg har set det, de gange jeg har kigget på dem mens kæsten var inde og shoppe... Men jeg vil helst ikke sige, at de ikke vasker fingre, hvis det ikke er sandt. Er der andre der har set deres vaskemuligheder?

.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 2. Oct 10
Indlæg ialt: 91
Fra  Ingen information Skrevet kl. 12:24

Har selv haft en økologisk pølsecykel inde i kbh.

Hvis is er indpakket behøver du ikke vand. Men hvis du selv sælge feks gammmel daws is så skal du have vand og det skal ovenikøbet være både varmt og koldt vand tilstede og så vidt jeg huske mindst 30 liter. Dem som sælger pandekager mener jeg har vandet i anhænger. Desuden skal du have et godkendt rum til at opbevarer ting og gøre cykel rent med.

Og for at sælge på gaden skal du have omførsel godkendelse på kbh kommune, mener den koster 15-20000 kr i indre kbh, mens andre områder kan værer helt gratis.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)