Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO og status opdateringer på sociale medier

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Apr 12
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har et lille dilemma, jeg godt kunne tænke mig jeres input på, og jeres egne følelser og erfaringer med.

Jeg bruger facebook, twitter, G plus og Pintrest... Facebook skriver jeg ikke på, jeg følger blot med i andres liv. Twitter skriver jeg på og G plus forsøger jeg også at huske mig selv på at bruge. Pintrest er jeg lige begyndt på, - og det er absolut min favorit!

Årsagen til at jeg bruger twitter og G plus er for at styre, så vidt muligt, hvordan jeg fremstår på google. Jeg hader faktisk, at skrive status opdateringer. Det kommer ikke naturligt til mig, jeg bryder mig ikke om at "dele" mig selv, men samtidig er det igen vigtigt for mig hvordan jeg fremstår på google.

Er der nogen der har forslag til hvad man kan gøre, hvis man hader status opdateringer? Er der ingen vej udenom, skal man bare sluge kamelen og acceptere at jeg er nødt til at bruge sociale medier?

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1751
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 15:16

Taler vi om dit firma eller om din egen person.

Området hedder reputation management og sociale medier er ikke et krav, for at opnå gode placeringer, men det er ofte let at få de personlige profiler placeret højt.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 8. Apr 12
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 15:32

Mit firma og jeg hænger sammen. Mit firma hedder mit navn :)

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1751
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 18:55

Ja i sådan et tilfælde, er den letteste løsning, at holde liv i dine sociale profiler. Google+  ranker dog knap så godt.

Du kan lette arbejdet lidt ved at sammenkøre din Facebook med din Twitter, så du kun skal opdatere et sted på de to.

Derudover kan du fyld Googles top 10 på dit navn op med fine firmaprofiler.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 12:51

Hey!

Hvis det blot er fordi du vil 'eje' side 1 på dit firmanavn, så er det jo egentlig nok bare at have profilerne. Lav et par statusopdateringer om året, og så er det egentlig nok til at de kan ranke på dit navn.

Smid evt. links til dine sociale profiler fra din amino-profil, så har du allerede givet dem noget linkjuice. En god idé kan også være at oprette Facebook-side, Linkedin-page, Amino-virksomhedsprofil osv. Der er rigtig mange mulighed for at oprette nogle 'statiske' profiler, så du kan få pladsen på dem.

Søg også på andre firmanavne, se hvilke sider der ranker på dem, og så opret dig på de samme.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)