Hej, Jeg har et lille dilemma, jeg godt kunne tænke mig jeres input på, og jeres egne følelser og erfaringer med. Jeg bruger facebook, twitter, G plus og Pintrest... Facebook skriver jeg ikke på, jeg følger blot med i andres liv. Twitter skriver jeg på og G plus forsøger jeg også at huske mig selv på at bruge. Pintrest er jeg lige begyndt på, - og det er absolut min favorit! Årsagen til at jeg bruger twitter og G plus er for at styre, så vidt muligt, hvordan jeg fremstår på google. Jeg hader faktisk, at skrive status opdateringer. Det kommer ikke naturligt til mig, jeg bryder mig ikke om at "dele" mig selv, men samtidig er det igen vigtigt for mig hvordan jeg fremstår på google. Er der nogen der har forslag til hvad man kan gøre, hvis man hader status opdateringer? Er der ingen vej udenom, skal man bare sluge kamelen og acceptere at jeg er nødt til at bruge sociale medier? |
Taler vi om dit firma eller om din egen person.
Området hedder reputation management og sociale medier er ikke et krav, for at opnå gode placeringer, men det er ofte let at få de personlige profiler placeret højt.