Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliver beskyldt for at stjæle et domæne

Side 5 ud af 5 (46 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Belhauge:
Hej Jannik

Jeg har set lidt på Smartcase via webback og cvr. og har funde ud af der er sant der har være drivet et firma på dette domain, men person er

register med cvr (fjernet af moderator), det vil sige at smartcase ikke på nåde tid har være register og du kan med 100% gøre ret til domian, når man ikke er mere seriøs som og næste truger med bål og brænd for at få dig til at give efter for hans fejl bare for at spart 45 kr

Så jeg ville bestem ikke gide at bruge mere tid på ham. hvis han vil nåde kan han jo gå til domainklagenævn hvis han vil nåde. ikke fordi jeg tro han vil få medhold, da han jo selv har opgive domain for at spart 45 kr. så virker det jo ikke som om han har penge til en give klage sag.

ænsker dig held og lykke med dit nye domain..

mvh

kim

Hej Kim og tak for dit svar. Sagen er vundet af mig. Han løj for at prøve at stjæle det tilbage

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 13:00 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Skulle vi ikke prøve at løfte barren bare lidt højere, også lade være med at hænge folk ud og kalde dem idioter?

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 13:04 | Låst

John Sahl:

Christoffer Tornbjerg:
Er det lolvigt? 

At sikre sig et ledigt domæne, eller at udsende slettelisten? Det første ja, det andet ved jeg ikke ;-)

Hmm :-)

Det første er rigtig ja, men det med at indsamle en liste og udsende ved jeg ikke om man direkte må sende rundt ? :-) 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Borup
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 213
Fra  Autohenter.dk Skrevet kl. 13:35 | Låst
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:49 | Låst

Nu har jeg ikke hængt nogen ud. Men man er da en idiot, hvis man lyver og forsøger at stjæle.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 13:53 | Låst

Jannik Nordahl-Pedersen:
Nu har jeg ikke hængt nogen ud. Men man er da en idiot, hvis man lyver og forsøger at stjæle.

Med beskyldninger om tyveri, idioti og løgne som slut replik kommer vi vist ikke længere med noget konstruktivt.

Lad os låse tråden her.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Side 5 ud af 5 (46 indlæg)