Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside - Feedback modtages med stor taknemmelighed

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Mar 07
Indlæg ialt: 10
Fra  Huset Øjerson Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej her på Amino - dette fantastiske mødested Smile

Det vil glæde mig og være en utrolig stor hjælp med feed back på min hjemmeside www.husetojerson.dk 

Jeg overvejer at på betalingsmodul på, så der kan betales med Dankort for kurser, behandlinger mv. 

Vil det være en bæredygtig investering?

På forhånd tusinde tak

Med venlig hilsen

Lena Øjerson

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 23:33

Jeg får den sådan lidt: Tjo, tja - det kan kun være en side for kvinder det der. Intet galt i det, men som hankøn ville jeg nok umiddelbart blive lidt skræmt :) Hvilket nok ikke gør så meget, da jeg er ret overbevist om at stort set alle dine kunder er kvinder.

Tilmeldt 21. Mar 07
Fra  Huset Øjerson Skrevet kl. 09:49

Tak for svaret Thomas. 

Har ikke været opmærksom på, at den henvender sig SÅ meget til kvinder. Det vil jeg helt klart gøre noget ved. Godt nok er hovedparten af kunderne kvinder men der er faktisk også en del mænd, som henvender sig. Men jeg ser netop med din bemærkning, at det nok mere er på min facebookside end det er via hjemmesiden...... Så tak :-)

Go dag til dig

Fra Amager
Tilmeldt 5. Sep 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 10:00

Hej Lena. 

Først og fremmest, din hjemmeside ser meget professionel ud. 

- Jeg vil dog give ret i, den henvender sig primært til kvinder. 

Som jeg ser det, har du en masse forskellige workshops og uddannelser at tilbyde - hvis jeg var dig havde jeg lavet en webshop så det er lettere for kunden at overskue. Om det vil blive en bæredygtig investering er jo altid spørgsmålet, jeg vil mene det bliver en bæredygtig investering hvis det bliver lavet ordentligt. Derudover synes jeg du burde overveje at sætte din website op så den er kompatibel med smartphones og tablets - altså mobilsite. Det vil klart give en større brugervenlighed for dine kunder, hvorfor de vil være klart mere positivt stemt omkring det at bruge penge på din hjemmeside.

Hvis du har brug for hjælp må du gerne kontakte mig i PB.

Held og lykke :)

/Jakob  

Tilmeldt 21. Mar 07
Fra  Huset Øjerson Skrevet kl. 10:06

Hej Jakob

Tusinde tak for dit yderst interessante og konstruktive svar. Jeg kontakter dig på et tidspunkt i PB

Go dag til dig

Mvh Lena

Fra Vordingborg
Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 211
Fra  BOATERS Skrevet kl. 10:17

Det er en rigtig fin side, og den virker gennemarbejdet. Jeg har dog svært ved at finde ud af hvad du vil? Sælge eller informere?

Hvis du vil informerer: Så gør du et rigtig godt job! Der står så meget info, at man jo bare bliver så glad oven i hatten. :o)

Hvis du vil sælge: Så står der så meget information, at man taber pusten. Jeg har svært ved at finde forklaring på hvordan jeg bestiller, og skal samtidig også lede efter telefonnr. (tlf.nr. står i bunden ja, men jeg skal stadig lede). Hvad får jeg ud af bruge dig og dit behandlingscenter? Brug mindre tid på hvad du tilbyder ifht. hvad jeg som kunde får ud af det, samt hvordan vil jeg opleve det? Og så mangler der reelle call-to-action tekst og knapper/links.

F.eks. på siden: http://www.husetojerson.dk/dk/topmenu/uddannelses-center/clairvoyance_uddannelse.htm her kan du indsætte et call-to-action der fortæller hvordan man bestiller. :o)

Tilmeldt 21. Mar 07
Fra  Huset Øjerson Skrevet kl. 10:40

Hej Michael

Tusinde tak for "roserne" - det varmer altid at få sådan nogen :-)

Og tusinde tak for din feedback og virkelig gode betragtninger og forslag - TAK

Go dag til dig

Mvh Lena

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)