Jeg får den sådan lidt: Tjo, tja - det kan kun være en side for kvinder det der. Intet galt i det, men som hankøn ville jeg nok umiddelbart blive lidt skræmt :) Hvilket nok ikke gør så meget, da jeg er ret overbevist om at stort set alle dine kunder er kvinder.
Har ikke været opmærksom på, at den henvender sig SÅ meget til kvinder. Det vil jeg helt klart gøre noget ved. Godt nok er hovedparten af kunderne kvinder men der er faktisk også en del mænd, som henvender sig. Men jeg ser netop med din bemærkning, at det nok mere er på min facebookside end det er via hjemmesiden...... Så tak :-)
Først og fremmest, din hjemmeside ser meget professionel ud.
- Jeg vil dog give ret i, den henvender sig primært til kvinder.
Som jeg ser det, har du en masse forskellige workshops og uddannelser at tilbyde - hvis jeg var dig havde jeg lavet en webshop så det er lettere for kunden at overskue. Om det vil blive en bæredygtig investering er jo altid spørgsmålet, jeg vil mene det bliver en bæredygtig investering hvis det bliver lavet ordentligt. Derudover synes jeg du burde overveje at sætte din website op så den er kompatibel med smartphones og tablets - altså mobilsite. Det vil klart give en større brugervenlighed for dine kunder, hvorfor de vil være klart mere positivt stemt omkring det at bruge penge på din hjemmeside.
Hvis du har brug for hjælp må du gerne kontakte mig i PB.
Det er en rigtig fin side, og den virker gennemarbejdet. Jeg har dog svært ved at finde ud af hvad du vil? Sælge eller informere?
Hvis du vil informerer: Så gør du et rigtig godt job! Der står så meget info, at man jo bare bliver så glad oven i hatten. :o)
Hvis du vil sælge: Så står der så meget information, at man taber pusten. Jeg har svært ved at finde forklaring på hvordan jeg bestiller, og skal samtidig også lede efter telefonnr. (tlf.nr. står i bunden ja, men jeg skal stadig lede). Hvad får jeg ud af bruge dig og dit behandlingscenter? Brug mindre tid på hvad du tilbyder ifht. hvad jeg som kunde får ud af det, samt hvordan vil jeg opleve det? Og så mangler der reelle call-to-action tekst og knapper/links.