Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En iværksætter uden ideer!!!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jan 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle sammen.
Jeg kan godt tænke mig at starte en virksomhed, men jeg har desværre ikke den vilde ide til hvad jeg skal tjene på.

Jeg kunne godt bruge en partner eller bare nogen der vil dele deres ideer og andre hjælpsomme ting med mig.

På forhånd tak.
Fra KBH
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 21:24

Hej Anton

Det kunne måske være passende at skrive lidt mere om dig selv, hvor gammel er du? hvor du fra? hvad laver du idag? har du uddannelse? har du nogle specielle brancher du overvejer? og ikke at glemme, har du penge at smide i din nye partners ide, eller vil du bare være med på en upside?

Jeg har en fantastisk ide, som mangler en partner mere, vi er to på nuværende tidspunkt, men der kræves at du kan svare ja til det sidste spørgsmål, med pengene :-)

Håber du får en god weekend, når du kommer dertil

mvh

Jacob

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 21:26

Det aller første du skal finde ud af er: Hvad interesserer du dig for, og hvad kan du inden for dette felt.

Som førstegangsiværksætter tror jeg, at det bedste udgangspunkt er, at starte noget som man interessere sig for og har nogle kompetencer indenfor.

Herefter skulle du prøve at kigge på, hvad dine eventuelt kommende konkurrenter gør, og som du mener at kunne gøre bedre.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 21:27

Ved ikke om du kan bruge det, men søg eventuelt lidt inspiration på Aarhus Innovation. Det kan være du vil blive inspireret af de andre unge iværksættere som fortæller deres historie om, hvordan de startede som iværksættere.

Tilmeldt 10. Jan 13
Skrevet kl. 22:39

Jeg er faktisk kun 14 år, og kan derfor ikke smide penge i et kæmpe projekt. Lige nu går jeg i folkeskole med topkarakterer og vil gerne være iværksætter, jeg mener ikke at min alder bør være et problem. Jeg har overvejet mange forskellige brancher fordi jeg gerne vil lave noget simpelt og unikt, som ingen andre har tænkt på før.

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 22:49

Alder har bestemt ingen betydning... Jo tidligere man kommer i gang, jo bedre (min personlige holdning).

Selv startede jeg uden en klink på lommen. Jeg fik oprettet et CVR-nummer til Helbo Media. Herefter udviklede jeg en hjemmeside. Smed dog lidt penge efter et domæne og et webhotel, men det var også det.

Men det kommer slf. helt an på, hvad det er du gerne vil.
Som du selv skriver, så har du ingen idé om det endnu. Jeg tror du bør gå i tænkeboksen.

Prøv fx at tænke på nogle situationer du møder dagligt, hvor man kunne gøre noget for at gøre nogle ting lettere.

Et af mine mottos er: "Søg problemerne, så finder du løsningerne" 

Tilmeldt 10. Jan 13
Skrevet kl. 22:51

Tak for det gode svar

Tilmeldt 29. Jul 08
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 23:49

Hejsa,

Lidt spørgsmål du kan stille dig selv:
- hvad læser jeg meget om på nettet?
- hvad bruger jeg min fritid på?
- hvad spørger venner og familie om hjælp til?
- hvad kan jeg bruge lang tid på, hvor tiden bare forsvinder?

Hvis du kan gøre din hobby til din indtægtskilde på en eller anden måde, ja så har du fundet drømmejobbet. :)

.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)